PracaGrupypl.praca.dyskusje › Od umowy zlecenie do um. na czas nie określony

  • 1. Data: 2005-05-11 14:13:34
    Temat: Od umowy zlecenie do um. na czas nie określony
    Od: "Narol" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jakie macie doświadczenie w przypadku gdy, potencjalny pracodawca oferuje Wam
    pracę w oparciu o umowe zlecenie, obiecując w przyszłości (w moim przypadku 2
    miesiące) umowę o pracę.

    Mam właśnie taki dylemat, o tyle ciężki, że już pracuję (na okresie próbnym)
    ale jednak wolałbym pracować w tej firmie, która proponuje na wstępie umowe
    zlecenie (lepsze warunki finansowe i bliżej do pracy).

    Problem polega na tym, że boję sie, że po tych dwóch miesiącach zostane na
    lodzie, co oczywiście chciałbym uniknąć.

    co prawda NO RISK, NO FUN ale...

    czekam na Wasze rady

    pzdr

  • 2. Data: 2005-05-11 14:21:14
    Temat: Re: Od umowy zlecenie do um. na czas nie określony
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-05-11, Narol <n...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Jakie macie doświadczenie w przypadku gdy, potencjalny pracodawca oferuje
    > Wam pracę w oparciu o umowe zlecenie, obiecując w przyszłości (w moim
    > przypadku 2 miesiące) umowę o pracę.
    Złe.
    Dla odmiany moja TŻ zaczynała też od zleceń, a teraz pracuje na etat.
    Najlepiej zrób wywiad środowiskowy na temat firmy.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Jak facet chce pogadać po ludzku, to niech se do pubu pójdzie. Czego się
    spodziewał po internecie poza bezosobowym okrucieństwem zer i jedynek?

  • 3. Data: 2005-05-11 20:07:41
    Od: "Anna \"Akna\" Strzyżewska" <akna@[nospam]gazeta.pl>

    Użytkownik "Narol" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Problem polega na tym, że boję sie, że po tych dwóch miesiącach zostane na
    > lodzie, co oczywiście chciałbym uniknąć.

    5 miesięcy na umowe zlecenie. Umowa o prace miała być po 2 miesiącach. Potem
    mamiono mnie, że dostanę umowę na rok. Okazało się, że była na 3 miesiące na
    jakby nie było kolejny okres próbny. Na szczęście pojawiła mi sie inna opcja
    i bez skrupółów rozstałam sie z tamtą firmą.(przepracowałam miesiąc na umowę
    o pracę- skończyłam co miałam skończyć)

    Pzdr
    Akna