PracaGrupypl.praca.dyskusjemoże podyskutują 50- latki? › Re: może podyskutują 50- latki i 40-latki?
  • Data: 2002-11-28 07:44:17
    Temat: Re: może podyskutują 50- latki i 40-latki?
    Od: "adherent" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
    news:as44as$bkm$1@news.tpi.pl...

    > Zauwaz ze wiekszosc narodu nie wie dokladnie jakie placi podatki. Dla mnie
    > podatek akcyzowy jest jednym z najpodlejszych poniewaz szarzy ludzie nie
    > wiedza ile dokladnie placa(albo ze wogole placa).

    No co Ty - wszyscy wiedzą że płacą za duże podatki :-))).
    Myślę że na początek należy życzyć wszystkim by płacili coraz
    wyższe podatki, ale bez zmiany reguł i stóp podatkowych.
    Akcyza to jest taki stwór który przeciętnemu człowiekowi w ogóle
    trudno zrozumieć. Na razie wiemy że obniżenie akcyzy na alkohol
    przyniosło korzyści nie tylko nam pijącym :-)) ale i stworzyło parę
    miejsc pracy w przemyśle spirytusowym. Właśnie o miejscach pracy
    dyskutuje się tutaj na grupie :-)).

    Pozdrawiam
    ad