PracaGrupypl.praca.dyskusjemoże podyskutują 50- latki? › Re: może podyskutują 50- latki i 40-latki?
  • Data: 2002-11-28 03:59:27
    Temat: Re: może podyskutują 50- latki i 40-latki?
    Od: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "adherent" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:as2b6l$brc$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik "No Name" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Pierwotne jest zjawisko (bezrobocie) a potem dopiero wkraczają regulacje
    > (prawo) doskonalone, mające problem czynić znośnym człowiekowi.
    > Wszyscy chcą zmniejszenia podatków zapominając że za tym powstanie
    > łańcuch zjawisk nie do przyjęcia dla większości wyborców. Ciekawe że nie
    > ma takiego złorzeczenia na akcyzy pobierane przez państwo.

    Zauwaz ze wiekszosc narodu nie wie dokladnie jakie placi podatki. Dla mnie
    podatek akcyzowy jest jednym z najpodlejszych poniewaz szarzy ludzie nie
    wiedza ile dokladnie placa(albo ze wogole placa). Gdyby podliczyc ile placi
    podatkow i quasi podatkow czlowiek, ktory zarabia 1000zl netto to wyjdzie ze
    ze 70%(oczywiscie mowie tu o czlowieku, ktory uzywa alkoholu, papierosow
    itp. artykulow oblozonych akcyza posrednio i bezposrednio). Podatki powinny
    byc wysokie, ale tylko dochodowe od osob fizycznym, firmy powinny placic z
    kolei podatki obrotowe co by zmniejszylo koszty ksiegowe i koszty zwiazane
    ze sciagalnoscia.