PracaGrupypl.praca.dyskusjemoże podyskutują 50- latki? › Re: może podyskutują 50- latki?
    From: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: może podyskutują 50- latki?
    Date: Mon, 2 Dec 2002 16:06:40 +0100

    Użytkownik "WOJSAL" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:asf1r4$28m$1@wulkan.zso5.gda.pl...

    > Użytkownik "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl> napisał w wiadomości

    ZUS
    > ze
    > wiele
    > >

    > OK, ale czy nie uwazasz, ze zamias kontynuowac obecna, panstwowa
    > paranoje pt. "emerytury od panstwa" nalezaloby:
    > 1) ustalic winnych obecnego stanu rzeczy

    Nie ma po co, ci juz nie zyja
    > 2) ukarac ich

    powyzej
    > 3) zmienic te paranoje

    nie ma na to pieniedzy i woli politycznej, w naszym kraju stosunek
    emerytura/placa jest bardzo wysoka

    > Odnosnie p.3. byl projekt na poczatku lat 90-tych by utworzyc
    > fundusz emerytalny z prywatyzowanych zakladow.

    Bylo wiele dobrych projektow, niestety jak tylko cos zaczynano robic to
    premierow wywalano, tak tez zostal wywalony Balecrowicz, ledwo co zaczal, a
    juz go wywalili.

    >Niestety
    > rzadzacy (UW, UD, KLD, SLD, AWS, PSL i inni) zignorowali
    > to. I zamiast uwtworzyc fundusz emerytalny dla obecnych emerytow,
    > srodki z prywatyzacji wydali na biezace potrzeby. Tych rzadzacych
    > tez mozna by scignca, aby ukrocic te paranoje, aby pokazac
    > ze w tym kraju nie mozna robic przekretow.

    Uuuuu, tu jestem tego samego zdania, tylko mowic to co innego robic co
    innego, czy spoleczenstwo zgodziloby sie na obnizenie standardu zycia??