PracaGrupypl.praca.dyskusjemoże podyskutują 50- latki? › Re: może podyskutują 50- latki i 40-latki?
  • Data: 2002-12-11 14:34:51
    Temat: Re: może podyskutują 50- latki i 40-latki?
    Od: "Maura" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Ewa Molska" <e...@a...waw.pl> wrote in message
    news:at5453$5rg$1@foka.acn.pl...

    (cut)

    > W takim razie poloniści też powinni pracować za darmo - przecież j. polski
    > to nasz ojczysty język.
    > Historycy nie powinni mieć zapłacone za te lekcje, na których nauczają
    > historii Polski
    > itd.

    I tu pomyłka... Historia, Polski, etc to przedmioty których musisz się
    uczyć. Religii - niekoniecznie, to jest kwestia wyboru. Dlatego też uważam
    że religie należy wywalić ze szkoły a jeśli nawet jest tam, to katecheta nie
    powinien mieć za to płacone. Bo zadaniem religii nie jest nauka o Bogu i
    innych pierdołach tylko nauczenie i pielęgnowanie w dzieciach miłości do
    Boga. A historie o żywotach boskich to tylko dokładka - jak można wierzyć w
    coś o czym człowiek nic nie wie?
    I dlatego religia won ze szkół a katecheci za free.
    PS: A co z innymi wyznaniami? Jakoś nie znam szkoły gdzie by była inna
    religia niż katolicka (nie jestem ekspertem więc nie wiem czy nazwa dobra).
    No chyba że są szkoły prywatne gdzie naucza się religii innego wyznania.