PracaGrupypl.praca.dyskusjemoże podyskutują 50- latki? › Re: może podyskutuj? 50- latki?
  • Data: 2002-12-05 13:56:06
    Temat: Re: może podyskutuj? 50- latki?
    Od: "Halina" <h...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik jerzu
    n...@p...ninka.net (Nina M.

    > A teraz jest inaczej?? To co widziałem na oddziale
    > ginekologiczno-położniczym jednego z większych szpitali _klinicznych_
    > w Warszawie wcale nie odbiega od tego co opisałaś. Brak podstawowoych
    > medykamentów - witaminę C musisz sobie wykupić w aptece, brak środków
    > opatrunkowych - sam kupiłem 10 bandaży i dałem pielęgniarce po tym jak
    > usłyszałem że nie mają _bandaża_. O tym że za środki znieczulające się
    > przy porodzie płaci to wspominał nie będę. Owszem - jak masz kasę to
    > leżysz na sali o podwyższonym standardzie i masz wszystko czego dusza
    > zapragnie.

    każdy ma inne wspomnienia:
    w latach 80 - tych mój ojciec miał wszczepiany stymulator serca.
    Wartość, kilka tysiecy dolarów. otrzymał wszystko co trzeba, bez
    mrugnięcia okiem, bez łapówek etc.
    teraz bedąc w szpitalu nie chcą wykonać rezonansu nie mówiąc o tomografie.
    za wszystko każą płacić. koszmar.

    hak