PracaGrupypl.praca.dyskusje"informatycy"... › Re: "informatycy"...
  • Data: 2002-07-15 19:41:29
    Temat: Re: "informatycy"...
    Od: "-- Vilfor Maguard --" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BAH" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3nk3juc0g30njgekqkmkom97o8bh5r6oln@4ax.com...
    > On Sun, 14 Jul 2002 13:37:46 +0200, "bobers" <b...@p...onet.pl>

    Tak zgadzam sie, a zaplacisz za moje studia? Mam dyplom technika
    informatyka, szkole ukonczylem z wyroznieniem, wlasciwie to niczego sie w
    niej nie nauczylem, wszystko co tam wykladano nauczylem sie wczesniej sam,
    ale papier to papier...
    Nie poszedlem na studia, poniewaz nie stac mnie na nie, a nie stac mnie na
    nie, poniewaz "u nas" zeby dostac prace nie trzeba miec wcale dyplomu, czy
    wiedzy wystarcza uklady, ktorych ja raczejnie posiadam. Ukladow nie
    wyrobilem, poniewaz nie lubie rzymac nikomu reki w dupie, a na koncie mam
    udowosnione (i udokumentowane - niestety) wlamanie do systemu
    informatycznego pewnej powaznej instytucji w Polsce.

    Pokaz mi takiego pracodawce, zalatw mi 10 minut rozmowy z nim, a ja juz go
    przekonam iz jestem wart zatrudnienia.

    > Jeśli zna się na rzeczy, to go interesuje, że facet potrafił skończyć
    > studia.
    No nie interesujego, bo studia to sie dzis konczy za pieniadze...

    Na poczatek powiedz mi jak znalesc IP kompa za NAT...

    > Rozumiem, ze konfrontacja na "Twoim poletku".
    > Magister informatyki, to raczej nie jest idealny kandydat na
    > administratora. (przez całe studia nie miał "śrubokręta" w rękach)
    A klawiature widzial?

    Mi tez i co z tego, nadal gdyby mnie bylo stac na studia, to bym je
    skonczyl.

    > Czy moze nie znał najnowszych zaklęć (skrótów).
    Ni smiej sie, sa naprawde informatycy bez wiedzy, za to z dyplomem.

    > Nie ważne (najważniejsze) czego uczą.
    > Ważne by uczyli myśleć i wykształcili
    > zdolność do samokształcenia
    > i radzenia sobie z problemami
    Z tym to raczej trzeba sie urodzic, nie wiem czy mozna sie tego nauczyc.

    Vilfor Maguard
    tel/sms +48(0)604617310
    e-mail: t...@p...onet.pl
    www: http://www.oaza.by.tmot77.of.pl/