PracaGrupypl.praca.dyskusje › moderowanie ppo

  • 1. Data: 2004-08-24 08:29:25
    Temat: moderowanie ppo
    Od: "Leon" <a...@l...pl>

    Przepraszam ale chciałbym zapytać czy to są jakieś żarty jeśli chodzi o ppo
    a dokładnie jego moderowanie, jestem człowiekiem który szuka pracy i mało
    mnie obchodzi jakies bezsensowne z mojego punktu widzenia kodowanie czy tez
    inne rzeczy, mnie interesuje ilość ofert bo nie wierzę że dzięki temu są
    tylko najlepsze raz na tydzień.
    Pytanie jest następujące co można zrobić w tej sprawie jak najszybciej??

  • 2. Data: 2004-08-24 09:00:52
    Temat: Re: moderowanie ppo
    Od: "zymla" <z...@n...pl>

    Użytkownik "Leon" <a...@l...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tylko najlepsze raz na tydzień.
    > Pytanie jest następujące co można zrobić w tej sprawie jak najszybciej??
    niestey nic nie mozesz zrobic...no moze oplacic moderatorom wakacje....wiele
    osob jest niezadowlonych , ale moderator zawsze racje ma...;-))) tez uwazam
    ze to makabra

  • 3. Data: 2004-08-24 10:36:04
    Od: Piotr <p...@n...spamuj.com>

    Leon wrote:

    > Pytanie jest następujące co można zrobić w tej sprawie jak najszybciej??
    Najszybciej to olać p.p.o i szukać ofert w prasie albo na stronach
    internetowych, polecam np.:
    http://www.jobpilot.pl
    http://www.gratka.pl/pr/
    http://www.aaaby.pl/praca
    http://hrk.pl
    http://www.bdi.com.pl

    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2004-08-24 11:21:26
    Od: "Rob59" <R...@g...pl>

> [...]
    wakacje....wiele
    > osob jest niezadowlonych , ale moderator zawsze racje ma...;-))) tez

    Moderator = Imperator ? :)))))))))))

  • 5. Data: 2004-08-24 11:22:06
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > temu są tylko najlepsze raz na tydzień.
    > Pytanie jest następujące co można zrobić w tej sprawie jak najszybciej??

    Założyć alt.pl.praca.oferowana. Zajmie Ci to maksimum 5 minut.
    Albo dalej biadolić, że wlaściciel hierarchii pl.* ustalił takie, a nie inne
    zasady. To może zająć kilka lat, w zależności od Twojego zapalu i inwencji.

    Sigurd

  • 6. Data: 2004-08-24 12:43:40
    Od: Agata Rabska <m...@c...plukwa.net>

    Dnia Tue, 24 Aug 2004 10:29:25 +0200, Leon naskrobałeś/łaś:

> [...]
    >tylko najlepsze raz na tydzień.
    >Pytanie jest następujące co można zrobić w tej sprawie jak najszybciej??
    Czy przeczytałeż opis i faq grupy pl.praca.oferowana?

    --
    Mirai, pierwsza, jedyna, niepowtarzalna
    12latka no 1. on p.r.a

  • 7. Data: 2004-08-24 12:57:25
    Od: " Uzytkownik" <k...@N...gazeta.pl>

    Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    inne
    > zasady. To może zająć kilka lat, w zależności od Twojego zapalu i

    To, ze ppo jest moderowana nie jest decyzja wlasciciela hierarcjii pl.*
    tylko owczesnych userow ppo. teraz czasy (i moderatorzy) sie zmienily i
    mysle, ze najwyzsza pory zazadac usunieacia, albo tych moderatorow albo
    moderacji ogolnie z ppo.

  • 8. Data: 2004-08-24 13:21:58
    Od: "Toma" <t...@k...neostrada.pl>

    Użytkownik "Agata Rabska" <m...@c...plukwa.net> napisał w wiadomości
> [...]
    > temu są tylko najlepsze raz na tydzień.
    > Czy przeczytałeż opis i faq grupy pl.praca.oferowana?

    malo obchodza mnie durne zapisy - zreszta pal szesc te zapisy - jak
    moderator bedzie pracowac jak trzeba czyli nie raz na pare dni wszystko
    bedzie ok - aha i mam propozycje jak mu sie nie podoba kodowanie to nie
    porawia je recznie - mi ono nie przeszkadza - ja chce tylko miec duzo ofert
    na grupie....

    pozdr

    Toma

  • 9. Data: 2004-08-24 13:32:40
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    Uzytkownik [Tue, 24 Aug 2004 12:57:25 +0000 (UTC)]:

    > To, ze ppo jest moderowana nie jest decyzja wlasciciela
    > hierarcjii pl.*

    oczywiscie ze jest. sprobuj zmoderowac grupe przy jego
    kategorycznym sprzeciwie... ;)

    > i mysle, ze najwyzsza pory zazadac usunieacia, albo tych
    > moderatorow albo moderacji ogolnie z ppo.

    i niech zgadne: "niech ktos sie tym zajmie", prawda? ;)

    pzdr.
    Nahia

  • 10. Data: 2004-08-24 13:37:14
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik " Uzytkownik" <k...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:cgfdvl$2kn$1@inews.gazeta.pl...
    > Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl> napisał(a):
    >
    > To, ze ppo jest moderowana nie jest decyzja wlasciciela hierarcjii pl.*

    No, popatrz. Biedny TS, takie numery mu za plecami robią.

    > tylko owczesnych userow ppo. teraz czasy (i moderatorzy) sie zmienily i
    > mysle, ze najwyzsza pory zazadac usunieacia, albo tych moderatorow albo
    > moderacji ogolnie z ppo.

    Żądaj! I to stanowczo żądaj! Nie poddawaj się!

    Sigurd