PracaGrupypl.praca.dyskusje › moderowanie ppo

  • 11. Data: 2004-08-24 13:39:10
    Temat: Re: moderowanie ppo
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Toma" <t...@k...neostrada.pl> napisał w wiadomości
    news:cgffd6$1jn$1@korweta.task.gda.pl...

    > malo obchodza mnie durne zapisy - zreszta pal szesc te zapisy - jak
    > moderator bedzie pracowac jak trzeba czyli nie raz na pare dni wszystko
    > bedzie ok - aha i mam propozycje jak mu sie nie podoba kodowanie to nie
    > porawia je recznie - mi ono nie przeszkadza - ja chce tylko miec duzo
    > ofert na grupie....

    To sobie załóż grupę albo wskaż w polskim ustawodawstwie zapis, który mówi,
    że Ci taka grupa "się należy".
    Wiesz co? Ja się wcale nie dziwię, że Ty nie możesz znaleźć pracy. Ja bym
    nie zatrudnił czlowieka, który nie rozumie, co to własność prywatna.

    Sigurd

  • 12. Data: 2004-08-24 15:18:20
    Od: "Rob59" <R...@g...pl>

    > Wiesz co? Ja się wcale nie dziwię, że Ty nie możesz znaleźć pracy. Ja bym
    > nie zatrudnił czlowieka, który nie rozumie, co to własność prywatna.

    Nie przesadzaj, co ma kij do wiatraka, chodzi o to aby moderatorzy trochę
    rozsądniej podchodzili do formy ogłoszeń, liczy się treść. Mam nadzieje, że
    nie zażądają kończenia zdań dwukropkiem.

    pozdrawiam, Robert

  • 13. Data: 2004-08-24 15:46:09
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    Rob59 [Tue, 24 Aug 2004 17:18:20 +0200]:

    > chodzi o to aby moderatorzy trochę rozsądniej podchodzili
    > do formy ogłoszeń, liczy się treść.

    no masz, ty tez uwazasz ze to moderator decyduje jakie
    posty przechodza a jakie nie?...

    > pozdrawiam, Robert

    pzdr.
    Nahia

  • 14. Data: 2004-08-24 17:22:33
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rob59" <R...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    że
    > nie zażądają kończenia zdań dwukropkiem.

    Nie zatrudniłbym też czlowieka, który myśli że zatrudniony ( =moderator)
    może lekceważyć według swojego widzimisię polecenia właściciela ( =TS).

    Sigurd

  • 15. Data: 2004-08-24 18:32:24
    Od: "Leon" <a...@l...pl>

    Użytkownik "Tomasz Brzeziński" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Nie zatrudniłbym też czlowieka, który myśli że zatrudniony ( =moderator)
    > może lekceważyć według swojego widzimisię polecenia właściciela ( =TS).

    Nie wiem kogo miałbyś zatrudnić bo i o to tu tak naprawdę chodzi, ale raczej
    na próbę uporządkowania tego stanu,
    czy próba przywrócenia chociaż w jakiejś części sytuacji jeszcze sprzed
    kilku dni to takie wielkie wyzwanie ?
    Już chyba padło to stweirdzenie dla kogo jest ta grupa dla moderatorów ??
    Czy takie pytania gdzies w ogóle mają szanse trafić ?? Przeceiż szczerze
    mówiąc nie chodzi już tylko o mnie i moje poszukiwania ale także o innych
    ludzi którzy teraz i w przyszłości będą szukali pracy.

  • 16. Data: 2004-08-24 18:39:53
    Od: "wiola" <b...@n...onet.pl>

    Użytkownik " Uzytkownik" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > inne
    > inwencji.

    no prosze godz. 20.33 zadnej ofert pracy..zastanawiam sie czy to tez jest w
    FAQ, iz ogloszenia pojawiaja sie tak "czesto":/ pamietam jak byl poprzedni
    moderator nie pamietam jego nazwiska, ale wiem ze czesto tez dyskutowal na
    tej grupie, ogloszenia byly dzien w dzien i to nie w ilosci 5.....az mi sie
    wierzyc nie chce ze na blisko 200 oglszen gdy byla automoderacja, srednio
    tylko 10 (bo tyle sie o\ukazuje) spelnia wymogi swietego kodeksu.....po co
    zakladac alternatywne gupy skoro ta jest znana i moglaby spelniac swoje
    znane wszystkim cele, jak dla mnie jest to forma najlepsza obrona jest
    atak...

  • 17. Data: 2004-08-24 18:42:55
    Od: "wiola" <b...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Leon" <a...@l...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mówiąc nie chodzi już tylko o mnie i moje poszukiwania ale także o innych
    > ludzi którzy teraz i w przyszłości będą szukali pracy.
    nie maja...dyskusje trwaja i trwaja i trwaja..ale jak grochem o sciane..na
    wszelkie formy krytyki brak jest konstruktywnych odpowiedzi, prob
    wyjasnienia itp. jest tylko atak" nie zartudnilbym"" zalozcie sobie inna
    grupe " itp.:(:/

  • 18. Data: 2004-08-24 18:50:15
    Od: "wiola" <b...@n...onet.pl>

    i jeszcze jedno...skoro sa skargi, skoro pojawia sie tyle glosw
    niezadowolenia, chyba to dowod na to ze cos zle funkcjonuje, a ze strony
    moderatorow nawet taka refleksja sie nie pojawia, a zazalenia sa nie tylko
    ze strony szukajacych pracy ale pojawialy sie i glosu potencjalnych
    pracodawcow..nie wiem..moze nalzaloby zliberalizowac swiety kodeks
    FAQ..cokolwiek, ale gdyby moderatorzy chociaz troszke byli sklonni do
    dyskusji i do ustosunkowania sie do zarzutow juz bylby jakis krok zamiast
    ciagle w kolko atakowac krytykujacych i zaslaniac sie zasadami:((

  • 19. Data: 2004-08-24 18:56:55
    Od: mgl <m...@s...net>

    wiola wrote:
    > i jeszcze jedno...skoro sa skargi, skoro pojawia sie tyle glosw
    > niezadowolenia, chyba to dowod na to ze cos zle funkcjonuje, a ze strony

    "Tyle", tzn. ile? Pięć krytycznych głosów, dziesięć?

    Dlaczego "atakiem" nazywasz zupełnie konkretną i praktyczną radę, jaką
    jest założenie własnej grupy w hierarchii alt.pl.*? To naprawdę
    skuteczne i dużo prostsze rozwiązanie dla tych, którym p.p.o przestała
    się podobać. A nazwa "alt.pl.praca.oferowana" jest naprawdę zupełnie
    przyzwoita.

    Zrzędzicie, a pewnie jeszcze młodzi jesteście:).

    pozdrawiam,
    mgl

  • 20. Data: 2004-08-24 19:15:52
    Od: "bezrobotny" <A...@g...pl>

    a co to za różnica jak ogłoszenia i tak tylko dla pedałów...