PracaGrupypl.praca.dyskusje › moderatorzy ppo - litosci !!!

  • 1. Data: 2004-08-05 09:01:21
    Temat: moderatorzy ppo - litosci !!!
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    Witam

    Pierwszy tydzien serpnia (do dzis): jeden raz (poniedzialek);
    Ostatni tydzien lipca: dwa razy (czwartek i piatek - dwa kolejne dni po
    sobie);
    Przedostatni tydzien lipca: 3 razy (poniedzialek - 1 szt. wtorek - 7 szt. ,
    czwartek, piatek);
    Wczesniej : rowniez podobnie

    Panowie drodzy: CO JEST GRANE ?
    Jaja sobie z ludzi robicie, czy co ?
    Jesli nie dajecie rady, jesli jestescie na wakacjach, jesli macie to gdzies,
    to napiszcie o tym i szukajcie jakis zastepcow. Portal www.praca.pl juz was
    olal, kolejne firmy szukajace ludzi tez zaczynaja was olewac, coraz wiecej
    ogloszen o prace pojawia sie na innych grupach (i juz nawet bywalcy tych
    grup nie pisza delikwentom NTG - bo rozumieja problem). Jeszcze miesiac-dwa
    takiego syfu i bedzie mozna spokojnie likwidowc p.p.o. bo przyjdzie po 2-3
    ogloszenia na tydzien.

    To sa kpiny i tyle !!

    Tomek

  • 2. Data: 2004-08-05 09:13:48
    Temat: Re: moderatorzy ppo - litosci !!!
    Od: "Sullivan" <s...@b...pl>

    ,
> [...]
    miesiac-dwa
    > takiego syfu i bedzie mozna spokojnie likwidowc p.p.o. bo przyjdzie po 2-3

    Przyłączam się, wydaje mi się że grupa jest zbyt restrykcyjnie prowadzona,
    choć z drugiej strony plusem jest to że poza ogłoszeniami "dam pracę" nie ma
    zbędnych śmieci, ale czy nie można tego bardziej zautomatyzować, ewentualnie
    wprowadzić dodatkowych moderatorów? Osobiście znalazłbym 15 minut dziennie
    na przepuszczenie kilku-nastu wiadomości. Często ogłoszenia mają priorytet
    pilnych i jeśli potencjalni zleceniodawcy widzą co się dzieje na tej grupie
    przestaną wysyłać tu oferty a chyba wszyscy tego nie chcemy :)

    Pozdrawiam
    Sullivan

  • 3. Data: 2004-08-05 10:06:42
    Od: "Mackenzie Consulting" <e...@p...com>

    Witam,

    Gdzie wobec tego mozna znalezc inne grupy? Chetnie bym tam zajrzala.

    Maja

  • 4. Data: 2004-08-05 11:00:08
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    chinol napisał(a):

    > To sa kpiny i tyle !!

    <ironia>
    a sprawdziles swoje kodowanie zeby sie wypowiadac? jak nie potrafisz
    zrobic dobrego to nie mozesz zatrudnic pracownika. niedlugo w sejmie
    bedzie odpowiednia ustawa, a pracownicy PiPu beda kontrolowac
    ustawienia czytnikow firmowych. to jest czesc pakietu ustawy
    antybezrobociowej
    </koniec ironii>

    ;-)

    a powaznie: masz racje, ale temat byl walkowany 100 razy i jeszcze z
    100 bedzie w przyszlosci. nic z tego nie wynika.

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,

  • 5. Data: 2004-08-05 11:09:12
    Od: "Redakcja Artserwis.pl" <r...@a...artserwis.pl>

    Użytkownik "Mackenzie Consulting" <e...@p...com> napisał w
    wiadomości news:cet0rb$c2n$1@korweta.task.gda.pl...
    > Witam,
    >
    > Gdzie wobec tego mozna znalezc inne grupy? Chetnie bym tam zajrzala.

    Witam,

    Troche ogloszen pojawia sie na
    pl.comp.grafika
    pl.comp.grafika.grafika3d
    pl.comp.dtp
    po za tym m.in. na grupach regionalnych.

    Jesli chodzi o grafikow, fotografikow, multimedia i szeroko pojeta branze
    reklamowa nieustannie zapraszamy do nas: www.artserwis.pl
    Ogloszenie pojawia sie natychmiast, zostaje tez automatycznie rozeslane do
    wszystkich zainteresowanych nim tworcow.

    pozdrawiamy
    Zespol Artserwis.pl

    --
    Baza tworcow
    www.artserwis.pl

  • 6. Data: 2004-08-05 11:15:29
    Od: "zymla" <z...@n...pl>

    dolaczam sie, widzialm juz nie raz skargi na moderatorow, njwidoczniej
    wiedza lepiej:> ogloszenia naprawde pojawiaja sie z
    "porazajaca"czestotliwoscia:((((((((((((((((

  • 7. Data: 2004-08-05 11:21:08
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > a powaznie: masz racje, ale temat byl walkowany 100 razy i jeszcze z
    > 100 bedzie w przyszlosci. nic z tego nie wynika.

    Bo to jest typowy PAT.
    Dlatego wlasnie tak sformulowalem tytul posta. Tylko moderatorzy moga cos
    zrobic w tej sprawie.
    Mozna oficjalnie rozpoczac procedure zmiany moderatorow, ale musi byc ktos
    na ich miejsce. Nie mam pojecia jak technicznie powinna wygladac procedura
    zmiany moderatorow. Nie raz pytalem tych i owych ale nikt nie raczyl
    konkretnie odpowiedziec. FAQ usenetowy, FAQ prezentowany na
    pl.news.nowe-grupy nic nie mowi o tym.

    Tomek

  • 8. Data: 2004-08-05 11:25:28
    Od: "Sullivan" <s...@b...pl>

> [...]
    [cut]
    > Mozna oficjalnie rozpoczac procedure zmiany moderatorow, ale musi byc ktos
    > na ich miejsce.

    Podchodząc realnie do sprawy człowiek który jest obecnie moderatorem
    powinien wypowiedzieć się na ten temat i np. jeśli nie ma czasu na częste
    aktualizacje zrzec się ze stanowiska i przekazać go osobie (osobom) które
    mogą się tym zająć.

    I pytanie? wiele grup nie ma moderatora, czy aż tak istotną rzeczą jest
    moderowanie grupy ppo? Jeśli wpływa to "negatywnie" (opóźnienia) na
    funkcjonowanie grupy może należy zrezygnować z tego?

  • 9. Data: 2004-08-05 11:28:46
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    > <ironia>
    // ciach //
    > </koniec ironii>
    Nie sądzę, żeby problem kodowania był przyczyną. Niby moderatorów jest
    dwóch, a jakoś nie mogą znaleźć 15 minut czasu dziennie na puszczenie
    ogłoszeń. okres wakacyjno - urlopowy? olewanie tego, do czego się
    zobowiązali? A może jakakolwiek inna przyczyna?
    Jakby nie patrzeć, podstawa to informacja. A tu jej brak

    gromax

  • 10. Data: 2004-08-05 13:31:35
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

> [...]
    > zobowiązali? A może jakakolwiek inna przyczyna?
    > Jakby nie patrzeć, podstawa to informacja. A tu jej brak

    A gdyby jednak zdecydowac sie na rezygnacje z moderowania grupy ? Stawiamy
    na szali z jednej strony upadek grupy i minimalne zainteresowanie po kilku
    miesiacach praktyk moderatorskich podobnych do tych, jakie wyrabiaja sie
    teraz, a z drugiej strony szali stawiamy pozwolenie na lancuszki szczescia,
    skladaczy dlugopisow i mailerowcow i klikaczy ORAZ POSTY :)) BEZ
    ODPOWIEDNIEGO KODOWANIA :))

    Jak myslisz ?? Warto zrobic taki skok na gleboka wode ??

    Tomek