PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa o dzieło

  • 1. Data: 2004-08-04 19:51:36
    Temat: Umowa o dzieło
    Od: Arek <f...@p...onet.pl>

    Witam !!!

    Szanowni grupowicze pmozcie, mam malo czasu a szybko musze wiedziec.
    Czy bedac na zwolnieniu lekarskim 3 miesiace, moge byc zatrudniony na
    umowe o dzielo. Jesli nie jak moge to zrobic, by pracowac tam 3
    miesiace jednoczesnie przebywajac na zwolnieniu lekarskim. Prosze o
    porade. Pozdrawiam

    Arek

  • 2. Data: 2004-08-04 19:57:37
    Temat: Re: Umowa o dzieło
    Od: "Agnieszka" <aaagniecha[bezspamu]@o2.pl>

    a jaka to praca???
    z reguly trzeba wybrac: albo praca albo L4...

    pozdrawiam

    Aga

  • 3. Data: 2004-08-04 19:59:51
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 04 Aug 2004 21:51:36 +0200, Arek <f...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    > umowe o dzielo. Jesli nie jak moge to zrobic, by pracowac tam 3
    > miesiace jednoczesnie przebywajac na zwolnieniu lekarskim. Prosze o

    Jesli lekarz stwierdzi poprawe zdrowia, moze ci skrocic czy anulowac
    dalsza czesc zwolnienia.
    jak jestes chory to sie lecz.

    --
    pzdr. Krzysztof