PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ogloszenie prasowe?

  • 1. Data: 2004-08-04 21:53:37
    Temat: Ogloszenie prasowe?
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Przymierzam sie do dania w rubryce "szukam pracy" w prasie lokalnej serii
    ogloszen o tresc
    "magazyn, biuro komputer" i adres ze stopki
    Sadzicie, ze to ma sens?
    Czy pracodawcy jeszcze czytaja takie ogloszenia (u mnie 28% bezrobocia w
    okolicach do 40%)
    czy tylko strace kolejne pieniadze (obok znaczkow i telefonow)
    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 2. Data: 2004-08-04 22:42:02
    Temat: Re: Ogloszenie prasowe?
    Od: Piotr <p...@n...spamuj.com>

    krzysztofsf wrote:

> [...]
    > okolicach do 40%)
    > czy tylko strace kolejne pieniadze (obok znaczkow i telefonow)

    Podejrzewam że tylko się zirytujesz, kilka lat temu (jeszcze w lepszych
    czasach gdy nie było takiego bezrobocia) dałem ogłoszenie do gazety, w
    odpowiedzi były tylko propozycje czy nie chciałbym zostać doradcą
    ubezpieczeniowym. No i co najbardziej mnie wq* to jeden gościu który
    zadzwonił z ofertą pracy na stanowisku jakiego akurat szukałem, więc
    pojechałem na spotkanie a na miejscu okazało się że firma to "hurtownia"
    zatrudniająca domokrążców wciskających jakieś badziewie.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2004-08-05 06:13:25
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >Sadzicie, ze to ma sens?
    >Czy pracodawcy jeszcze czytaja takie ogloszenia (u mnie 28% bezrobocia w
    >okolicach do 40%)
    >czy tylko strace kolejne pieniadze (obok znaczkow i telefonow)

    W sytuacji gdy mamy 2 miliony bezrobotnych, zaden pracodawca
    nie czyta ogloszen typu "szukam prace".
    W aktualnej sytuacji na rynku pracy, lepiej abys Ty szukal
    ogloszen typu "dam prace".
    Jesli bedzie nadmiar stanowisk pracy - wowczas pracodawcy
    beda szukac chetnych do pracy. Dzisiaj jest odwrotnie.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    http://www.wojsal.prv.pl

  • 4. Data: 2004-08-05 06:16:09
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    > okolicach do 40%)
    > czy tylko strace kolejne pieniadze (obok znaczkow i telefonow)

    Jeśli dobrze Cie rozumiem, to doszedles do kresu sil w poszukiwaniu klasycznym? Moim
    zdaniem, jesli dysponujesz zasobami pienieznymi na poziomie 2000 zł "na merketing
    pracowy", jedz do Wawki, wynajmnij pokoj u babki na Ursusie za 300 zł, przejdz sie
    po 100 super-hiper i bau-marketach, prosząc o rozmowe z Kierownikiem Przyjecia
    Towaru, i COS sobie znajdziesz, zeby pokryc skromne zycie na miesiac - dwa i w tym
    samym czasie sie bedziesz rozgladal. Innej drogi nie bardzo widze, jak emigracja ze
    swojego miejsca pobytu, sprawdzone osobiscie w latach "Wielkiego Kryzysu 2001-2002"
    No chyba, ze nalezysz do kategorii "za 1800 nie bede robil".

    "Pracodawcy" wiedza, ze w ogloszeniach siedza ludzie z problemem pracowym, i będą Ci
    dzwonić z zaproszeniami na spotkania herbalife i propozycjami dopłacenia przez
    Ciebie za staż przy pracy na wózku widłowym, na skutek czego popadniesz w depresje i
    niewyleczalną apatię.

    powodzenia
    Wojtek

  • 5. Data: 2004-08-05 09:13:01
    Od: "Katarzyna Sokół" <kasik.s_usuń_to@wp.pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@n...spamuj.com> napisał w wiadomości

> [...]
    > pojechałem na spotkanie a na miejscu okazało się że firma to "hurtownia"
    > zatrudniająca domokrążców wciskających jakieś badziewie.

    He he he... no i tak dobrze. Ja ok. rok temu dałam ogłoszenie do GW.... aż
    byłam w szoku ile "pań do towarzystwa" szukają ;-). Za którymś razem już nie
    wytrzymałam i się zapytałam czy coś w moim ogłoszeniu sugeruje takie
    kwalifikacje zawodowe. "... bo jako socjolog będzie pani miała dobry kontakt
    z klientem..." padła odpowiedź:))))

    Do gazet to raczej odradzam, niepotrzebna strata pieniędzy. Lepiej
    zareklamować się w internecie. Myślę że więcej pracodawców szuka pracowników
    właśnie przez łącza.

    Życzę powodzenia

    --
    Katarzyna Sokół
    GG: 243137

  • 6. Data: 2004-08-05 14:31:31
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Katarzyna Sokół" <kasik.s_usuń_to@wp.pl> napisał w wiadomości

    > Do gazet to raczej odradzam, niepotrzebna strata pieniędzy. Lepiej
    > zareklamować się w internecie. Myślę że więcej pracodawców szuka
    pracowników
    > właśnie przez łącza.

    A w jakich to branzach obecnie, w Polsce,
    pracodawcy szukaja pracownikow?
    Nie jest na odwrot czasami? :)

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    http://www.wojsal.prv.pl

  • 7. Data: 2004-08-05 21:49:02
    Od: Mario <d...@p...com>

    "WOJSAL" <w...@g...pl> wrote:

> [...]
    >pracowników
    >>

    >A w jakich to branzach obecnie, w Polsce,

    Oj kolego chyba we wszystkich z wyjątkiem prac fizycznych.
    Pozdrawiam Mario