PracaGrupypl.praca.dyskusje › zakończenie pracy

  • 1. Data: 2004-08-05 09:23:29
    Temat: zakończenie pracy
    Od: "MR" <m...@l...pl>

    hej!

    wkrótce będzie sie kończyła na współpraca z moim obecnym pracodawcą i
    chciałabym się dowiedzieć jakich dokumentów mam wymagać od niego. to moja
    pierwsza praca i jestem w tym zupełnie zielona. wiem, że na pewno świadectwo
    pracy, ale czy coś jeszcze? ile czasu on ma na przekazanie tych dokumentów.

    dzięki za wszelką pomoc

    magda

  • 2. Data: 2004-08-05 10:39:48
    Temat: Re: zakończenie pracy
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    możesz się też postarać (napisać sobie i dac do podpisu przełożonemu z jak
    najwyższej półki) laurkę na swój temat, czyli tzw. referencje. To moze ci
    się przydać

  • 3. Data: 2004-08-05 11:02:55
    Od: Magdalena Kusińska <m...@a...pl>

    MR napisał(a):
> [...]
    > pracy, ale czy coś jeszcze? ile czasu on ma na przekazanie tych dokumentów.

    Sprawdź czy masz druki RMUA za cały okres zatrudnienia.
    Powinnaś też dostać PIT 11 za bieżący rok- na to pracodawca ma miesiąc o
    ile sie nie mylę.
    Świadcectwo masz dostać w ciągu 7 dni- sprawdx czy wszystko jest tam
    dobrze wpisane.

    Możesz też poprosić o opinię/referencje.

    Pozdrawiam,
    Magda

  • 4. Data: 2004-08-05 12:34:12
    Od: "MR" <m...@l...pl>

> [...]
    > Świadcectwo masz dostać w ciągu 7 dni- sprawdx czy wszystko jest tam
    > dobrze wpisane.
    >
    > Możesz też poprosić o opinię/referencje.

    dziękuję - wiem, że nie mam wszystkich RMUA..i co dalej?

    magda

  • 5. Data: 2004-08-05 20:52:45
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 05 Aug 2004 13:02:55 +0200, Magdalena Kusińska
    <m...@a...pl> zakodował:

    >Powinna? też dostać PIT 11 za bież?cy rok- na to pracodawca ma miesi?c o
    >ile sie nie mylę.

    Do 15 dnia następnego miesiąca po miesiącu w którym nastąpiła ostatnia
    wypłata (patrz poczenia na pierwszej stronie PIT 11).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded