PracaGrupypl.praca.dyskusje › średnia płaca w Austrii (Wieden)?

  • 1. Data: 2004-08-05 07:39:36
    Temat: średnia płaca w Austrii (Wieden)?
    Od: "maro" <m...@o...pl>

    Witam

    Pytanie jak w temacie: ile praktycznie zarabia sie miesiecznie w Austrii?
    Jakas srednia krajowa brutto/netto?
    Moze link do stronki gdzie mozna znalezc srednie wynagrodzenie (cos jak nasz
    ZUS)?

    A moze po prostu praktyczne zarobki - szczegolnie chodzi mi o dobrą,
    legalną, juz kilkuletnia (stanowisko inżyniera) pracę w Wiedniu - jaki to
    moze byc przedzial kwot???.

    pozdrawiam
    z gory dzieki
    maro

  • 2. Data: 2004-08-05 08:44:47
    Temat: Re: średnia płaca w Austrii (Wieden)?
    Od: "Konrad" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > A moze po prostu praktyczne zarobki - szczegolnie chodzi mi o dobrą,
    > legalną, juz kilkuletnia (stanowisko inżyniera) pracę w Wiedniu - jaki to

    Zwykły robotnik zarabia od około 1200 euro na rękę...do ciężko sprecyzować
    ale może być nawet 2 lub 2,3 tys. euro...zależy od wykonywanej pracy.
    Operator dźwigu na budowie nieźle zarabia - chyba nawet do 2,3 euro.
    A inżynier pewnie od 2,5 do....ciężko mi określić górną granicę...

    Pozdrawiam,
    Konrad