PracaGrupypl.praca.dyskusjemoderatorzy ppo - litosci !!! › Re: moderatorzy ppo - litosci !!!
    From: "Sullivan" <s...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: moderatorzy ppo - litosci !!!
    Date: Thu, 05 Aug 2004 09:13:48 GMT

    ,
> [...]
    > Jaja sobie z ludzi robicie, czy co ?
    > Jesli nie dajecie rady, jesli jestescie na wakacjach, jesli macie to
    gdzies,
    > to napiszcie o tym i szukajcie jakis zastepcow. Portal www.praca.pl juz
    was
    > olal, kolejne firmy szukajace ludzi tez zaczynaja was olewac, coraz wiecej
    > ogloszen o prace pojawia sie na innych grupach (i juz nawet bywalcy tych
    > grup nie pisza delikwentom NTG - bo rozumieja problem). Jeszcze
    miesiac-dwa
    > takiego syfu i bedzie mozna spokojnie likwidowc p.p.o. bo przyjdzie po 2-3

    Przyłączam się, wydaje mi się że grupa jest zbyt restrykcyjnie prowadzona,
    choć z drugiej strony plusem jest to że poza ogłoszeniami "dam pracę" nie ma
    zbędnych śmieci, ale czy nie można tego bardziej zautomatyzować, ewentualnie
    wprowadzić dodatkowych moderatorów? Osobiście znalazłbym 15 minut dziennie
    na przepuszczenie kilku-nastu wiadomości. Często ogłoszenia mają priorytet
    pilnych i jeśli potencjalni zleceniodawcy widzą co się dzieje na tej grupie
    przestaną wysyłać tu oferty a chyba wszyscy tego nie chcemy :)

    Pozdrawiam
    Sullivan