PracaGrupypl.praca.dyskusje › mgr a inż

  • 1. Data: 2005-05-17 21:15:43
    Temat: mgr a inż
    Od: "Kuba-RPM" <K...@C...waw.pl>

    witam,
    jestem na politechnice (wydzial transport) gdzie zaraz czeka nas podzial na
    studia I (inz) i II stopnia (mgr. inz.). troche u mnie kulawo z ocenami
    (przypadek losowy) i raczej nie dostane sie na mgr. czy w dzisiejszych
    czasach zrobic inzyniera wystarczy czy mgr jest konieczny?
    niestety wyraznych roznic w programach nie znam, bo jestesmy pierwszym
    rocznikiem ktory bedzie poddany takiemu podzialowi.
    dzieki za info.

    --
    pozdrawiam,
    Kuba

  • 2. Data: 2005-05-17 21:35:40
    Temat: Re: mgr a inż
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Kuba-RPM napisał(a):
    > (...) czy w dzisiejszych
    > czasach zrobic inzyniera wystarczy czy mgr jest konieczny?
    2stopniowy system nauczania (a nawet 3stopniowy biorac pod uwage
    doktorat) jest wdrazany w zwiazku postulatami bolonskimi (czy jak to tak
    sie zwie). idea na przyszlosc jest taka ze robisz sobie np inzyniera
    transportu a magistra z zarzadzania albo logistyki - zebys byl bardziej
    uniwersalny
    ale przeciez piszesz ze i tak sie raczej nie dostaniesz na mgr wiec
    chyba nie masz zbyt duzego wyboru;P
    firmy w ogloszeniach pisza zazwyczaj ze wymagaja tytulu magistra. ale
    czasem zdarza sie ze pisza po prostu wyksztalcenie wyzsze. czy tak czy
    tak - mozesz aplikowac. uzupelniajace mgr zawsze mozna sprobowac robic
    zaocznie, rownolegle pracujac. w ten sposob masz inz studiow dziennych,
    praktyke w zawodzie i mgr zaocznego innej specjalizacji
    ja np zaluje troche ze nie poprzestalem na inz - w sumie to nic nowego
    od 3. roku sie na uczelni nie dowiedzialem (zreszta wczesniej tez raczej
    sie dowiadywalem wlasnym sumptem:) ), od tego czasu i tak pracuje w
    zawodzie (i uczelnia mi ciut przeszkadza;P) a do tego mialbym jeszcze
    jeden "fach" w reku. czasem tak sobie mysle ze sama informatyka
    (programowanie) to za malo - jakbym mial do tego wiedze z zarzadzania
    albo ekonomii to byloby lepiej dla mojej kariery zawodowej

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2005-05-18 00:55:19
    Od: "Kuba-RPM" <K...@C...waw.pl>

> [...]
    > idea na przyszlosc jest taka ze robisz sobie np inzyniera transportu a
    > magistra z zarzadzania albo logistyki - zebys byl bardziej uniwersalny

    dokladnie taki mam plan ;-)

    > ale przeciez piszesz ze i tak sie raczej nie dostaniesz na mgr wiec chyba
    > nie masz zbyt duzego wyboru;P

    moge powtorzyc III rok, nadrobic to co mam w plecy i pozniej na mgr na
    dziennych. tyle ze to rok w plecy i chyba nie warto. z drugiej strony
    magisterskie uzupelniajace to 2 lata i do tego platne.

> [...]
    > zaocznie, rownolegle pracujac. w ten sposob masz inz studiow dziennych,
    > praktyke w zawodzie i mgr zaocznego innej specjalizacji

    no wlasnie to ze jestem pare przedmiotow do tylu to wynik obecnej pracy.
    niezwiazanej ze studiami ale pozwalajacej godnie zyc ;-)

    pozdrawiam,
    Kuba

  • 4. Data: 2005-05-19 19:44:58
    Od: PZ <p...@m...com>

    Kuba-RPM napisał(a):
> [...]
    > niestety wyraznych roznic w programach nie znam, bo jestesmy pierwszym
    > rocznikiem ktory bedzie poddany takiemu podzialowi.

    Hello,

    patrzac po domenie wnioskuje ze Polibuda Warszawska wiec jako absolwent
    ;) niedawny szczerze radze robic najpierw inzyniera, a potem magistra,
    bo jak Ci sie noga powinie/trafisz na prmotora do bani/ to bedziesz sie
    bujal 10lat, a wyksztalcenie bedziesz mial srednie.
    Znam takich ludzi i nie zaluje, ze poszedlem na inz, a pozniej na mgr,a
    nie od razu na jednolite.

    PZ

  • 5. Data: 2005-05-20 10:23:40
    Od: "Piotr S." <GG#3501692@gg.pl>

    Użytkownik "PZ" <p...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > 10lat, a wyksztalcenie bedziesz mial srednie.
    > Znam takich ludzi i nie zaluje, ze poszedlem na inz, a pozniej na mgr,a

    Promotora mozna zmienic.

    Piotrek ; GG# 3501692
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

  • 6. Data: 2005-05-20 23:42:01
    Od: PZ <p...@m...com>

    Piotr S. napisał(a):

    > Promotora mozna zmienic.

    Generalnie chcialem polozyc akcent na czas.

    PZ

  • 7. Data: 2005-05-21 09:37:18
    Od: "Kuba-RPM" <K...@C...waw.pl>

    > Generalnie chcialem polozyc akcent na czas.
    >
    > PZ

    a jaka specjaliacje konczyles i co to za promotorzy u ktorych magistra robi
    sie po 10 lat?
    Kuba

  • 8. Data: 2005-05-21 22:29:47
    Od: "Mariuszek.Dziesz" <W...@w...pl>

    On 2005-05-21, Kuba-RPM <K...@C...waw.pl> wrote:

    > Użytkownik "PZ" <p...@m...com> napisał w wiadomości

    > a jaka specjaliacje konczyles i co to za promotorzy u ktorych magistra robi
    > sie po 10 lat?
    > Kuba

    Dziesięc to pewnie przesada , ale np. dyplom 3 lata ,
    taki projekt może tyle zająć .

    /\
    (:)/(:) >>Wmaker