PracaGrupypl.praca.dyskusjemgr a inż › Re: mgr a inż
    From: badzio <b...@n...epf.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: mgr a inż
    Date: Tue, 17 May 2005 23:35:40 +0200

    Kuba-RPM napisał(a):
    > (...) czy w dzisiejszych
    > czasach zrobic inzyniera wystarczy czy mgr jest konieczny?
    2stopniowy system nauczania (a nawet 3stopniowy biorac pod uwage
    doktorat) jest wdrazany w zwiazku postulatami bolonskimi (czy jak to tak
    sie zwie). idea na przyszlosc jest taka ze robisz sobie np inzyniera
    transportu a magistra z zarzadzania albo logistyki - zebys byl bardziej
    uniwersalny
    ale przeciez piszesz ze i tak sie raczej nie dostaniesz na mgr wiec
    chyba nie masz zbyt duzego wyboru;P
    firmy w ogloszeniach pisza zazwyczaj ze wymagaja tytulu magistra. ale
    czasem zdarza sie ze pisza po prostu wyksztalcenie wyzsze. czy tak czy
    tak - mozesz aplikowac. uzupelniajace mgr zawsze mozna sprobowac robic
    zaocznie, rownolegle pracujac. w ten sposob masz inz studiow dziennych,
    praktyke w zawodzie i mgr zaocznego innej specjalizacji
    ja np zaluje troche ze nie poprzestalem na inz - w sumie to nic nowego
    od 3. roku sie na uczelni nie dowiedzialem (zreszta wczesniej tez raczej
    sie dowiadywalem wlasnym sumptem:) ), od tego czasu i tak pracuje w
    zawodzie (i uczelnia mi ciut przeszkadza;P) a do tego mialbym jeszcze
    jeden "fach" w reku. czasem tak sobie mysle ze sama informatyka
    (programowanie) to za malo - jakbym mial do tego wiedze z zarzadzania
    albo ekonomii to byloby lepiej dla mojej kariery zawodowej

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl