PracaGrupypl.praca.dyskusje › Niech Twoj komputer na Ciebie zarabia!

  • 1. Data: 2005-05-17 20:23:35
    Temat: Niech Twoj komputer na Ciebie zarabia!
    Od: "dEG" <d...@g...pl>

    To nie jest spam!
    Ostatnio odkrylem wspanialy sposob na zarobek przy uzyciu.. ..jedynie komputera!
    Dzis zarabiam 800 zlotych nie ruszajac sie z domu [!].
    Pewnie sie zastanawiasz jak to mozliwe.
    Wystarczy ze bedziesz mial komputer i dostep do internetu.
    Teraz jedynie musisz:
    -nauczyc sie programowac/tworzyc strony www/tworzyc grafike+animacje
    -znalezc prace zdalna

    ..i juz mozesz cieszyc sie stalym doplywem gotowki!
    Wiem, ze to brzmi niesamowicie, ale TO SIE SPRAWDZILO! System ten sprawdzil sie
    w wielu krajach Europy Zachodniej, USA, oraz Kanadzie. Teraz czas na Polske.
    I TY nie czekaj!
    Rozeslij ta informacje do 10-ciu osob i niech one przekaza ja swoim znajomym.
    Bog zaplac ;D

  • 2. Data: 2005-05-17 20:39:23
    Temat: Re: Niech Twoj komputer na Ciebie zarabia!
    Od: "T.Omasz" <t...@x...pl>

    Dnia Tue, 17 May 2005 22:23:35 +0200, dEG <d...@g...pl> napisał:

> [...]
    > Teraz jedynie musisz:
    > -nauczyc sie programowac/tworzyc strony www/tworzyc grafike+animacje

    W sumie racja i nie ma się do czego przypieprzyć... Szlag by to trafił. ;)

    Może tylko do tego, że punkt pierwszy nie jest konieczny, bo gdyby się
    udało znaleźć zdalną pracę przy np. moderowaniu jakiegoś forum, to zadna z
    ww. umiejętności nie jest potrzebna :)

    --
    "Wystarczy wiedzieć, dokąd podjechać trza, stamtąd już widać szary
    spłowiały mur

  • 3. Data: 2005-05-17 23:20:29
    Od: "Darek" <d...@w...pl>

    Ba... Ja powiem wiecej! ;) Kazdy moze zarobic na praktycznie wszystkim!!
    Trzeba tylko: znalezc dobrze platna prace albo odpowiednio duzo klientow.
    Prawda, ze niewiele?

  • 4. Data: 2005-05-18 08:57:43
    Od: mick1 <m...@g...pl>

    linux+gimp+darmowy edytor textu :)
    Wg mnie starcza na wieeele.
    Pozdrawiam
    Mick1

  • 5. Data: 2005-05-18 09:09:44
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "andy" <i...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Hmm... cos w tym jest - ale czy szanowny kolega wzial pod uwage zakup
    > oprogramowania legalnego (w koncu jezeli praca na np. umowe zlecenie -
    > to moga sprawdzic komputer wykonwacy) ?

    > Oczywiscie pewne programy mozna zastapic darmowymi - ale co z reszta ? :)
    > Pozdrawiam

    Nie wiem, czy sa jezyki programowania, do ktorych nie ma bezplatnych
    kompilatorow. Tworzyc www mozna piszac kod w HTMLu w ktorejkolwiek z
    linuxowych mutacji notatnika, grafike na poziomie dostatecznie zaawansowanym
    do zastosowan komercyjnych mozna tworzyc w GIMPie, problemy sie rzeczywiscie
    pojawiaja przy bardziej multimedialnych kreacjach, ale grafike i
    programowanie jest spory rynek - na tych, ktorzy robia wysokiej jakosci.

    Oczywiscie platne rozwiazania sa czesto wygodniejsze i wydajniej sie na nich
    pracuje, ale ten dodatkowy wysilek przy obsludze darmowych nie jest bariera
    nie do przejscia.

    Bariera jest nauczenie sie - w miare prosta i estetyczna www zrobi dzis
    gimnazjalista, skrypty w PHP napisza licealisci i rynek "umiem troche" to
    rynek, na ktorym sie z powodu tej konkurencji nie wyzyje, jesli by sie
    chcialo tym zarabiac na zycie. Zyc z tego mozna wtedy, jak sie jest w tym
    wyzszym segmencie rynku, a to oznacza kilka lat samodzielnej nauki, jesli
    sie dodatkowo ma szkole/studia/inna prace lub rok-dwa naprawde intensywnego
    zanurzenia sie w tym po kilkanascie godzin dziennie, jesli sie nie robi nic
    innego, zeby osiagnac poziom pozwalajacy konkurowac o dobre zlecenia.

    I.

  • 6. Data: 2005-05-18 09:57:42
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 17 May 2005 22:39:23 +0200, T.Omasz <t.omasz@gążętą.pl> napisał:

> [...]
    > udało znaleźć zdalną pracę przy np. moderowaniu jakiegoś forum, to zadna
    > z ww. umiejętności nie jest potrzebna :)

    najbardziej popularna praca zdalna, to praca na chacie internetowym -
    nabory widze po ogloszeniach trwaja caly czas :)) Tam to juz nic nie
    trzeba umiec (no...jezyki i ten, tego....)

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 7. Data: 2005-05-18 11:55:16
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Niestety praca przy moderacji forum na tyle nie wymaga umiejetnosci - i tyle
    forow jest grupka pasjonatow tematu - ze robia to albo wolontariusze dla
    prestizu w grupie, ktorej czuja sie czescia, albo - w przypadku wiekszych
    portali z masa komentarzy - roznego rodzaju stazysci i praktykanci. Jedyna
    dobra praca w branzy moderacji to wyspecjalizowane miejsca spotkan grup
    zawodowych, gdzie moderator jest jednoczesnie doradca i lokalnym specjalista
    np. z zakresu prawa podatkowego i poza moderowaniem bierze na siebie
    odpowiedzi na zadawane pytania pochodzace od uczestnikow, ktorzy zapisali
    sie na platne forum po to, zeby m.in. miec dostep do odpowiadajacego na
    pytania specjalisty.

    >najbardziej popularna praca zdalna, to praca na chacie internetowym -
    >nabory widze po ogloszeniach trwaja caly czas :)) Tam to juz nic nie
    >trzeba umiec (no...jezyki i ten, tego....)

    T.Omasz nie spelnia kryterium wieku ani plci. ;)

    I.

  • 8. Data: 2005-05-18 12:10:07
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 18 May 2005 13:55:16 +0200, Immona
    <c...@W...zpds.com.pl> napisał:

    > T.Omasz nie spelnia kryterium wieku ani plci.

    no wlasnie napisalem..."ten, tego...." ;)

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 9. Data: 2005-05-18 16:53:58
    Od: andy <i...@i...pl>

    dEG napisał(a):

> [...]

    Hmm... cos w tym jest - ale czy szanowny kolega wzial pod uwage zakup
    oprogramowania legalnego (w koncu jezeli praca na np. umowe zlecenie -
    Np.
    itd...
    Do tego system, inne oprogramowanie (biurowe, antyvirusowe itp.)
    Oczywiscie pewne programy mozna zastapic darmowymi - ale co z reszta ? :)