PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie zarobki MCT/MCSE w Warszawie ?

  • 1. Data: 2005-05-17 18:09:34
    Temat: Jakie zarobki MCT/MCSE w Warszawie ?
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Mam pytanko z rodzaju "jeśli byłbym nostradamusem to bym wiedział".

    Ale jednak ciekawi mnie to. Ile w Warszawie może miesięcznie zarobić
    (przeciętnie) osoba z wyższym wykształceniem +MCSE W2k3/MCT +CCNA (w ciągu 3-4
    miesięcy CCNP)?

    Jakie są standardy wynagrodzenia dla takich osób ? Pytam się, ponieważ jest to
    mi potrzebne do ew. negocjacji płacowych - dane z zachodnich serwisów są raczej
    mało adekwatne do standardów Polskich (co z tego, że w USA MCT zarobi 75000
    USD/rok? Jesteśmy niestety w Polsce)...

    Tak więc ile powiedzieć, żeby pracodawca chciał mnie zatrudnić, ale na tyle
    wysoko żeby się nie zbłaźnić ?

    Gdzie leży granica między zarobkami które pracodawca chce wypłacić - a tym ile
    można chcieć ?

    Jeśli się orientujecie - to proszę o konstruktywne rady ... Jeśli znacie osoby z
    tyt MCT/MCSE i wiecie ile zarabiają to możecie podać choć przybliżone średnie
    azrobki dla nich oraz branżę w jakiej pracują.

    Dziękuję serdecznie za wszystkie odpowiedzi.