PracaGrupypl.praca.dyskusje › media markt

  • 31. Data: 2010-08-08 11:44:26
    Temat: Re: media markt
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "tumek" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:i3hbrh$fb4$2@news.task.gda.pl...

    > 1600 brutto ja pierdziele co sie w tym kraju porobilo!

    Netto/brutto, przy tak niskiej kwocie - jeden ch*j, na utrzymanie nie wystarczy.

    Pół biedy, gdy następne 1000 "pod stołem", ale nie w MM. ;)

    j.

  • 32. Data: 2010-08-08 19:12:07
    Od: tumek <t...@g...pl>

    W dniu 08.08.2010 13:44, jcm pisze:
> [...]
    > wystarczy.
    >
    > Pół biedy, gdy następne 1000 "pod stołem", ale nie w MM. ;)

    no taa ale od tej rozmowy zaczynam innym okiem patrzec na sprzedawców w
    MM. Pełen hardkor, jak ci ludzie sie utrzymuja?? Mieszkaja z rodzicami?
    Nie zebym sie smial ale przyznaje racje ze ludzie sami sobie gotuja los
    godząc się na te pieniadze, przeciez koszt utrzymania w wiekszym miescie
    jest rowny lub wyzszy niz ta marna pensja "doradcy fachowego".

    Lepiej byloby dla MM zredukowac personel o polowe i podniesc
    wynagrodzenie zasadnicze, tak mysle niz wymieniac ich co pol lub rok.
    --
    pozdro
    tumek

  • 33. Data: 2010-08-08 20:36:49
    Od: "Krzysztof" <k...@l...pl>

    > Lepiej byloby dla MM zredukowac personel o polowe i podniesc
    > wynagrodzenie zasadnicze, tak mysle niz wymieniac ich co pol lub rok.

    Widocznie nie byłoby lepiej, jeśli do tej pory nie wpadli na ten pomysł.
    Swoją drogą każda praca jest tyle warta, ile ktoś zgodzi się za nią
    zapłacić.

    K.

  • 34. Data: 2010-08-09 13:08:48
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "tumek" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Lepiej byloby dla MM zredukowac personel o polowe i podniesc
    > wynagrodzenie zasadnicze, tak mysle niz wymieniac ich co pol lub rok.

    A jeszcze lepiej byłoby zredukować personel o połowę a płace też
    pozostawić niskie i tak teraz jest :)

    e.

  • 35. Data: 2010-08-09 15:35:17
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@l...pl> napisał w wiadomości
    > "tumek" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Widocznie nie byłoby lepiej, jeśli do tej pory nie wpadli na ten pomysł.
    > Swoją drogą każda praca jest tyle warta, ile ktoś zgodzi się za nią

    A jeśli już się zgodzi (bo lepszej nie znalazł tu i teraz) na taką płacę, to
    jakość jego pracy będzie adekwatna do płacy.

    I potem wszyscy narzekają:
    - pracodawca na pracowników, że się obijają
    - klient na firmę, że kiepska jakość usług, bo pracownicy się nie przykładają
    - firma na małe obroty, bo klienci odchodzą
    - pracownicy na pracodawcę, że niskie pensje...

    Koło się zamyka, a wszyscy zgodnie narzekają na wysokie podatki i zus...

    j.