PracaGrupypl.praca.dyskusje › masażysta -utrzyma rodzinę?

  • 1. Data: 2003-11-25 12:22:17
    Temat: masażysta -utrzyma rodzinę?
    Od: "Mający dość szukania pracy" <m...@o...pl>

    Cześć Mam pytanie do będących w temacie - ale po kolei.
    Od dawna szukam pracy a kończy się to rozmowami i czekaniem. I tak sobie
    czekając i przymierając głodem z rodziną wymysliłem, że możeby w trudnej
    sytuacji naszego polskiego lecznictwa zająć się masażem leczniczym. Kurs trwa 5
    miesięcy uczą tam wielu technik masażu itd. zawsze mnie to pasjonowało więc
    zastanawiam się czy mógłbym z waszego doświadczenia utrzymać z tego rodzinę czy
    może odpuścić sobie kurs (1500 zł) i dalej szukać pracy c w moim regionie i
    przy moich koligacjach jest mało prawdopodobne (jestem bezpartyjny ;).

  • 2. Data: 2003-11-25 16:44:29
    Temat: Re: masażysta -utrzyma rodzinę?
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "Mający dość szukania pracy" <m...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:374a.0000012f.3fc34979@newsgate.onet.pl...
> [...]
    > utrzymać z tego rodzinę czy może odpuścić sobie kurs (1500 zł) i dalej
    > szukać pracy c w moim regionie i przy moich koligacjach jest mało

    IMO bez koligacji albo etatu w klubie to nie pozyjesz za to...

    no chyba ze masz idealną posturę i zaproponujesz dodanie takiego stanowiska
    w klubie fittnes... [bo z leczenia to wątpie...]

    Piotr Żebrowski

  • 3. Data: 2003-11-26 06:04:47
    Od: m...@o...pl

> [...]
    >
    > no chyba ze masz idealną posturę i zaproponujesz dodanie takiego stanowiska
    > w klubie fittnes... [bo z leczenia to wątpie...]

    Dzięki To mnie pocieszyłeś akurat jak Stalone to ja nie wglądam a w mieście
    15000 mieszkańców to o klubach fitnes mogę zapomnieć. Tu się ludzie nie muszą
    odchudzać :) nie ma z czego a kondychę mają od biegania do pośredniaka.

  • 4. Data: 2003-11-26 15:10:44
    Od: "Bodzio Podolak, Jr." <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Dzięki To mnie pocieszyłeś
    Mój trener masażu mówił, że za godzinę masowania coponiektórzy biorą 140
    zeta. Choć ponoć w W-wie Rosjanie trochę zrypali sprawę i biorą tylko 40
    zeta. Jak jest z etatami? Nie wiem.

  • 5. Data: 2003-11-27 11:22:37
    Od: m...@o...pl

    > Mój trener masażu mówił, że za godzinę masowania coponiektórzy biorą 140
    > zeta. Choć ponoć w W-wie Rosjanie trochę zrypali sprawę i biorą tylko 40
    > zeta. Jak jest z etatami? Nie wiem.
    A to RUSKI skubańce pieprzone.

  • 6. Data: 2003-11-27 12:25:35
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>