PracaGrupypl.praca.dyskusje › oswiadczenia

  • 1. Data: 2003-11-25 09:34:27
    Temat: oswiadczenia
    Od: "ONka" <m...@p...wp.pl>

    witam

    czy ktoś mogłby mi powiedziec jak wyglada
    oswiadczenie o korzystaniu z pelni praw publicznych i o niekaralnosci za
    przestepstwo popelnione umyslnie
    oswidczenie o wyrazaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celow
    rekrutacji
    czy znajde jakis wzor w internecie???
    bylabym wdzieczna za info
    pozdrawiam
    ONka

  • 2. Data: 2003-11-25 09:44:41
    Temat: Re: oswiadczenia
    Od: Patrycja <i...@p...fm>

    Użytkownik ONka napisał:

> [...]
    > przestepstwo popelnione umyslnie
    > oswidczenie o wyrazaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celow

    Ja, niżej podpisany......... legitymujący się dowodem osobistym
    ......... oświadczam, że nie byłem karany za przestępstwo popełnione
    umyślnie, korzystam z pełni praw publicznych i że wyrażam zgodę na
    przetwarzanie moich danych osobowych do celów rekrutacji".
    Podpis (własnoręczny)

    --
    Pozdrawiam,
    Patrycja