PracaGrupypl.praca.dyskusje › numer NIP

  • 1. Data: 2003-11-25 10:21:17
    Temat: numer NIP
    Od: "slimak" <s...@s...com>

    Czesc!
    Mam takie pytanie jeszcze nigdy nie pracowalem wiec nie mam jeszcze numeru
    nip chcialbym go wyrobic ale teraz mam pytanie czy moge go sobie od tak
    wyrobic i po prostu go miec czy jak juz wyrabiam to musze miec konkretna
    prace i zaczac placic podatki?

    Gdzie sie wyrabia numer nip?

    Z gory dziekuje za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2003-11-25 10:30:04
    Temat: Re: numer NIP
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "slimak" <s...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > nip chcialbym go wyrobic ale teraz mam pytanie czy moge go sobie od tak
    > wyrobic i po prostu go miec czy jak juz wyrabiam to musze miec konkretna

    wyrobic sobie mozesz juz teraz.
    Jesli tego nie zrobisz, to gdy pojdziesz do pierwszej pracy pracodawca za
    Ciebie zlozy taki wniosek.

    > Gdzie sie wyrabia numer nip?

    We wlasciwym dla twojego miejsca zameldowania Urzedzie skarbowym - na
    miejscu dostaniesz wniosek do wypelnienia.

    m.

  • 3. Data: 2003-11-25 10:41:48
    Od: "slimak" <s...@s...com>

    > wyrobic sobie mozesz juz teraz.
    > Jesli tego nie zrobisz, to gdy pojdziesz do pierwszej pracy pracodawca za
    > Ciebie zlozy taki wniosek.

    ale napewno moge wyrobic teraz a prace zaczac np za pol roku?

    sorry za glupie pytanie ;)

  • 4. Data: 2003-11-25 10:44:03
    Od: "Konrad Inglot" <k...@g...pl>

    slimak <s...@s...com> napisał(a):

    > ale napewno moge wyrobic teraz a prace zaczac np za pol roku?

    Na pewno. Możesz zacząć pracować za rok albo nigdy, czego oczywiście Ci nie życzę.

    pzdr
    konlin

  • 5. Data: 2003-11-25 10:50:17
    Od: "slimak" <s...@s...com>

    > Na pewno. Możesz zacząć pracować za rok albo nigdy, czego oczywiście Ci
    nie życzę.

    ok dzieki za odpowiedz.