PracaGrupypl.praca.dyskusjemaniery kadrowcow i rekruterow › Re: maniery kadrowcow i rekruterow
  • Data: 2006-10-26 12:45:30
    Temat: Re: maniery kadrowcow i rekruterow
    Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Any User napisał(a):
    > Zgadza się, ale nie oznacza to, że należy łamać pewne zasady.

    Jakie zasady? Czy jest gdzieś zasada, że rozmowy odbywają się tylko od
    9-16??

    > Pamiętaj,
    > że równie ważne jest to, aby każdy kandydat, jak to się mówi, "znał
    > swoje miejsce w szeregu" - jeśli tak nie będzie, to od razu będzie
    > wiedział, że firmie bardziej zależy na nim, niż jemu na firmie, a co za
    > tym idzie, nie będzie się zbytnio poświęcał.

    Będzie - pod warunkiem pracy rozwojowej i odpowiednio płatnej.
    Ja informatykiem nie jestem, co więcej przez ostatni miesiąc to ja pracy
    szukałam. Jak na ironię - przez kilka tygodni posucha, za to w tym 3
    propozycje (nie rozmów, pracy). Podobne (odpowiadające mi) warunki,
    każda praca dość odpowiedzialna, każda rozwojowa. I wiesz co m.in.
    zadecydowało o mojej decyzji? To, że w jednej z firm byłam 3 razy i za
    każdym razem rekruter, a później mój potencjalny szef spóźnił się na
    spotkanie, choć dostosowałam się do ich godzin, to, że nikt nie
    powiedział "przepraszam za spóźnienie" (nie wymagam tłumaczenia, ale
    tyle chyba można), to że muszę odpowiadać po 3 razy na te same pytania,
    bo szef nie ma czasu/ochoty zapoznać się z notatkami rekrutera, ani
    nawet przeczytać mojego CV. Jakże inne wrażenie zrobiła inna firma,
    gdzie na rozmowę byłam proszona najpóźniej punkt umówiona pora, gdzie
    potencjalny szef, wróciwszy dzień wcześniej z zagranicznej konferencji
    miał czas przed 10 porozmawiać z rekruterką i gdzie byłam traktowana jak
    partner w rozmowie, a nie jak intruz...
    I takie właśnie firmy przetrwają zbierając tych lepszych pracowników -
    ci, którzy będą ich lekceważyć zostaną z tymi gorszymi lub tymi bez
    doświadczenia... Chyba, że zaczną płacić podwójne stawki...

    --
    Pozdrówki,
    Aneczka