PracaGrupypl.praca.dyskusjemaniery kadrowcow i rekruterow › Re: maniery kadrowcow i rekruterow
  • Data: 2006-10-26 20:40:01
    Temat: Re: maniery kadrowcow i rekruterow
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Oct 2006 13:51:47 -0700, "blondi" wrote:

    (...)
    >Ja daje swoja wiedze,
    >doswiadczenie, umiejetnosci - firma daje mi kase. Ja daje lojalnosc,

    No zgadza się z grubsza.

    >gotowosc do nieplatnych nadgodzin

    Że co proszę? Mam pracować za darmo (zarabiać dla kogoś pieniądze w
    projektach typowo komercyjnych sam nic z tego nie mając)?

    > - firma rozumie, ze jestem tylko
    >czlowiekiem i bierze to pod uwage przy roznego typu nieprzewidzianych
    >sytuacjach. IMO to najlepszy mozliwy uklad.

    To jest normalny układ. Jeśli przełożeni tego nie wiedzą, to bardzo
    łatwo ich tego nauczyć - gdy kilkakrotnie nastąpi bezzasadna odmowa
    pomocy (parę godzin, dzień, czy dwa wolnego, bo jakieś sprawy
    urzędowe, prywatne interesy, sprawy życiowe), to w najbliższej
    możliwej sytuacji należy zareagować identycznie.

    O właśnie.

    --
    pozdrawiam
    Bremse