PracaGrupypl.praca.dyskusjemaniery kadrowcow i rekruterow › Re: maniery kadrowcow i rekruterow
  • Data: 2006-10-26 21:44:28
    Temat: Re: maniery kadrowcow i rekruterow
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Oct 2006 14:07:25 -0700, "blondi" wrote:

    >Czekaj - pisalam o sobie :) Zreszta, ja z tych projektow mam bardzo
    >duzo - doswiadczenie.

    Eee, za "doświadczenie" to się kiedyś pracowało na praktykach (na
    szczęście tylko 1 miesiąc), co jakoś niespecjalnie miłe było (w sensie
    że za darmo).

    >A kilka dodatkowych godzin w miesiacu mnie nie
    >robi zasadniczej roznicy a pracodawca czuje sie doceniony i holubiony
    >:)

    Ja mam natomiast trochę inne podejście. Kilka dodatkowych godzin w
    miesiącu, to jest około doby lub dwóch rocznie - teraz pomyśl, że
    mogłaś spędzić te dwie doby, w dzień ganiając z dziećmi po
    plaży/górach/łące, a w nocy kochając się na piasku*/trawie/w jeziorze
    ze swoim facetem. No! A teraz idź i mu powiedz, że zamiast tego
    wolałaś hołubić swojego szefa :P
    A tak poważnie, to oczywiście mogę pracować "za darmo" przez tydzień
    po 10-12 godzin, ale jak ktoś (przełożony) by się kiedyś czepiał że
    się spóźniam lub wcześniej wychodzę, to szybko musielibyśmy się
    rozstać. Mam gdzieś KP i inne bzdury, po prostu oczekuję poważnego
    traktowania - przeciwko hołubieniu nic nie mam, jak tak bardzo mnie
    ktoś lubi, to se może nawet mój posąg na biurku postawić.

    --
    pozdrawiam
    Bremse

    * no dobra, na kocu, a nie bezpośrednio na piasku