PracaGrupypl.praca.dyskusje › manager w Mc Donald's ??

  • 1. Data: 2004-02-02 21:19:31
    Temat: manager w Mc Donald's ??
    Od: "Lol" <l...@Z...pl>

    Witam!
    Mam pytanie: Ile moze zarobic manager w Mc Donald's.
    Pozdrawiam
    Karol

  • 2. Data: 2004-02-02 21:30:00
    Temat: Re: manager w Mc Donald's ??
    Od: "Tony_Soprano" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Lol" <l...@Z...pl> napisał w wiadomości

    Witam,

    do 1700 netto, ale nie polecam mój kolega tam przez przypadek trafił....brak
    mi słów.

    Pozdrawiam
    TS.

  • 3. Data: 2004-02-02 22:54:07
    Od: "Piotr K." <p...@i...wywal.pl>

    Zacny Lol wszem tu ogłosił
    > Witam!
    > Mam pytanie: Ile moze zarobic manager w Mc Donald's.
    > Pozdrawiam
    > Karol

    Mają zróżnicowanie w zależności od miasta. Nalepiej oczywiście w stolicy, a
    z tym 1700 brutto poniżej to chyba żart.

    --

    -----Piotr K.

  • 4. Data: 2004-02-03 06:29:45
    Od: "segka" <s...@n...pl>

    Użytkownik "Tony_Soprano" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Witam,
    >
    > do 1700 netto, ale nie polecam mój kolega tam przez przypadek

    Gdyby jednak zechcial rozwinac temat :) - pleeeaseeee...

    KS

  • 5. Data: 2004-02-03 08:58:24
    Od: "Tony_Soprano" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr K." <p...@i...wywal.pl> napisał w wiadomości

    Witam,

    Napisałem do 1700 netto, a co do jakości pracy to kolega, jeździł na
    szmacie, mył Wc, okna,
    smażył hamburgery, ale opowiadał że atmosfera pracy jest okropna, a co do
    samego stnowiska to mit, bo ten mmanager przechodzi cały czas śmieszne
    szkolenia i zaliczenia,
    po 3 miesiącach nie został managerem...bo jeszcze mu brakowało zaliczeń, a
    pensja nie
    jest odrazu zgodna ze stanowiskiem tylko niższa...

    Pozdrawiam
    TS.

  • 6. Data: 2004-02-03 09:09:32
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > pensja nie
    > jest odrazu zgodna ze stanowiskiem tylko niższa...

    ciekawa taktyka..

    To w wojsku wg tej zasady powinni przy poborze informowac, ze to nabor na
    generalow.
    Trzeba zaliczyc w miedzyczasie pare kursow, dostac kilka awansow....

    pzdr
    Krzysztof

    > Pozdrawiam
    > TS.