PracaGrupypl.praca.dyskusje › Absolwent a umowa o dzielo

  • 1. Data: 2004-02-02 20:32:06
    Temat: Absolwent a umowa o dzielo
    Od: "Jerry" <j...@t...pl>

    Witam

    Jestem zarejestrowanym w UP bezrobotnym absolwentem,
    czy podejmujac prace na umowe o dzielo lub umowe zlecenie
    trace status absolwenta, a co za tym idzie wszelkie "przywileje" z tym
    zwiazane
    (np. bezplatne kursy specjalistyczne organizowane przez UP) ?

    z gory dzieki za informacje

    pozdrawiam
    Jerry

  • 2. Data: 2004-02-02 20:36:47
    Temat: Re: Absolwent a umowa o dzielo
    Od: "Weronika Wojkowska" <w...@p...of.pl>

    Użytkownik "Jerry" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zwiazane
    > (np. bezplatne kursy specjalistyczne organizowane przez UP) ?

    Statut absolwenta masz przez rok po skonczeniu szkoly (wydaniu dyplomu).
    Oczywiscie wszelkiego rodzaju "przywileje" dotycza Cie tylko i wylacznie
    wtedy gdy nie pracujesz (np. na umowe-zlecenie) i jestes zarejestrowany jako
    bezrobotny.
    Jesli w ciagu roku po ukonczeniu szkoly podemiesz prace i ja przerwiesz - a
    rok jeszcze nie minal - nadal jestes absolwentem.

    pozdrawiam,
    Wera