PracaGrupypl.praca.dyskusjelojajka i weksel › Re: lojajka i weksel
    From: "Teq" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: lojajka i weksel
    Date: Sat, 22 Nov 2003 14:23:03 +0100

    "Herman" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:bpned8$dit$1@charlie.news.tkdami.net...
    > Nie wiem czemu tak mowiesz, ja w swojej "karierze" zawodowej pracowalem w
    > duzej firmie handlowej i w momencie przyjmowania sie do tej pracy musialem
    > podpisac weksel na 30000 zl - do tego 2 poreczycieli. Bylo to stanowsiko
    > asystenta szefa oddzialu na ktorym odpowiadalem m.in. za kase - w odbre
    > wakacyjne wekendy stan kasy byl zdecydowanie wiekszy niz to
    zabezpieczenie.
    > Na poczatku tez bylem oburzony i zdegustowany tym wekslem i obawialem sie
    co
    > moze z tym wekslem byc i na jakich zasach moga postawic go w stan
> [...]

    Ale porownales ;)
    Praca za 800zl brutto do pracy asystenta szefa gdzie obrot duza kasa jest na
    porzadku dziennym.
    Przeciez my tu mowimy o pracy germanistki, ktora bedzie sie zajmowac
    tlumaczeniami w firmie zwiazanej z posrednictwem pracy. Kto przy zdrowych
    zmyslach rzada od osoby na takim stanowisku weksla na cokolwiek ???

    Teq