PracaGrupypl.praca.dyskusje › lider mKiosku

  • 1. Data: 2005-11-15 20:19:10
    Temat: lider mKiosku
    Od: "Victor" <b...@o...pl>

    Witam wszystkich
    Kto to jest lider mKiosku (mBank) ?
    Czym sie On zajmuje ??
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-11-15 20:38:49
    Temat: Re: lider mKiosku
    Od: "zil" <n...@w...biz.pl>

    Użytkownik "Victor" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:437a42bf$1@news.home.net.pl...
    > Witam wszystkich
    > Kto to jest lider mKiosku (mBank) ?
    > Czym sie On zajmuje ??

    Zapewne "kierownik budki (kiosku)" jaką będzie stawiał mBank np. w
    marketach. Coś na wzór kiosków EuroBanku.
    Ciekawe kiedy w Polsce znajdą się kioski samoobsługowe.

  • 3. Data: 2005-11-15 21:48:17
    Od: k...@p...fm

    Lider mKiosku zajmuje się:
    - Naborem pracowników mKiosku (2,3 osoby)
    - dokształcanie nowych
    - Wywiązywaniem się z planów miesięcznych
    - opieka nad mKioskiem.

    Można wiedzieć w jakim mieście będziesz liderem??

    Pozdrawiam
    Kameleon

  • 4. Data: 2005-11-16 00:20:16
    Od: "zil" <n...@w...biz.pl>

    Użytkownik <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Można wiedzieć w jakim mieście będziesz liderem??

    Jesli pyta sie kto to jest to jak nim moze byc?

  • 5. Data: 2005-11-16 08:28:52
    Od: "Victor" <b...@h...pl>

    > Lider mKiosku zajmuje się:
    > - Naborem pracowników mKiosku (2,3 osoby)
    > - dokształcanie nowych
    > - Wywiązywaniem się z planów miesięcznych
    > - opieka nad mKioskiem.

    Czy to znaczy ze w (przepraszam za słowo) tej "budce" musialbym nonstop stac
    , czy w jakis sposob ja nadzorowac ? Ponieważ warunkiem pracy jest wlasna
    DG, a z ja juz taka posiadam, chcialbym poswiecic tez jej np 3-4 godziny
    dziennie. Czy to bedzie mozliwe ??

    > Można wiedzieć w jakim mieście będziesz liderem??

    Moje pytanie wynika z tego iż chchcialbym aplikowac no takie stanowisko
    (jesli bedzie mi odpowiadalo) w Olsztynie.

    pozdrawiam
    Victor

  • 6. Data: 2005-11-16 09:21:34
    Od: Wiktor <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-11-16 09:28, Użytkownik Victor napisał:

    > Moje pytanie wynika z tego iż chchcialbym aplikowac no takie stanowisko
    > (jesli bedzie mi odpowiadalo) w Olsztynie.

    No to aplikuj - to nic nie kosztuje. Wszystkie te pytania zadasz podczas
    ewentualnej rozmowy. Nie będzie Ci pasować, to nie bierzesz pracy.

    --
    Wiktor

  • 7. Data: 2005-11-16 20:05:54
    Od: PZ <p...@m...com>

    k...@p...fm napisał(a):
    > - opieka nad mKioskiem.

    Czyli mozna liczyc, ze jesli mKiosk bedzie z plyty kartonowo gipsowej to
    dostaniesz rolke papieru, torbe gispsu, farbe, szpachelke i pedzel :D

    PZ

  • 8. Data: 2005-11-16 22:19:34
    Od: k...@p...fm

    Witam
    Nie. Od stania w mKiosku będziesz miał pracowników, których będziesz musiał
    najpierw wyszkolić, a pózniej doglądać czy dobrze się sprawują. W mKiosku
    wystarczy jak będziesz kilka godzin, pozatym pracownicy w razie problemów
    zawzse do Ciebie pierwszego będą dzwonili.
    Wkońcu to ty będziesz za całość odpowiedzialny.

    Wysłać swoje CV zawsze możesz i zobaczysz jak sprawa potoczy się dalej.Jak
    dobrze się potoczy to dostaniesz od nich wytyczne

    Pozdrawiam
    Kameleon