PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaki czas na odpowiedz ma pracodawca?

  • 1. Data: 2005-11-15 15:41:10
    Temat: Re: Jaki czas na odpowiedz ma pracodawca?
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > wystapilam do pracodawcy o wydanie mi zaswiadczenia o zarobkach (list
    > polecony za potwierdzeniem odbioru) ...
    khem khem, a tego nie da się załatwić "od ręki" w kadrach?
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 2. Data: 2005-11-15 15:42:25
    Temat: Jaki czas na odpowiedz ma pracodawca?
    Od: "Radex" <b...@w...pl>

    wystapilam do pracodawcy o wydanie mi zaswiadczenia o zarobkach (list
    polecony za potwierdzeniem odbioru) ... jaki czas ma pracodawca na
    wystawienie zaswiadczenia i czy liczy sie od dnia nadania czy dnia odbioru
    przez pracodawce .... co jezeli robi trudnosci w wydaniu takiego
    zaswiadczenia
    pozdrawiam Bea

  • 3. Data: 2005-11-15 15:53:41
    Temat: Odp: Jaki czas na odpowiedz ma pracodawca?
    Od: "Radex" <b...@w...pl>

    > khem khem, a tego nie da się załatwić "od ręki" w kadrach?

    pracodawca robi problemy a kadrowa nie ruszy palcem zanim prezes nie wyda
    zgody

  • 4. Data: 2005-11-15 15:59:12
    Temat: Re: Odp: Jaki czas na odpowiedz ma pracodawca?
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > pracodawca robi problemy a kadrowa nie ruszy palcem zanim prezes nie wyda
    > zgody
    to znaczy co?tajemnicę robią z tego ? nie rozumiem... przecież to nie jest
    żadne "fopa", pracownik może chcieć wziąc np kredyt i kij pracodawcy do
    tego. Bierzesz druczek z banku, na nim się wzorujesz i piszesz "pod siebie"
    po czym dajesz do podbicia pieczątką firmową i tyle.
    jak kadrowa ma do przybicia tylko pieczątkę a nie wymyślanie całości co i po
    co i dlaczego, to z miejsca to zrobi.
    Kto ma ci poświadczyć wysokość zarobków? bank do którego wpływa twoja
    wypłata? cos tu jest nie na miejscu.
    BTW, dlaczego pracodawca robi ci problemy? wstydzi się czegoś albo co?

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 5. Data: 2005-11-15 16:18:12
    Temat: Odp: Odp: Jaki czas na odpowiedz ma pracodawca?
    Od: "Radex" <b...@w...pl>

> [...]
    > wypłata? cos tu jest nie na miejscu.
    > BTW, dlaczego pracodawca robi ci problemy? wstydzi się czegoś albo co?

    mowi ze jest przepisowy i ma na odpowiedz 14 dni i tu tkwi problem bo
    ja potrzebuje na juz...jaki ma czas na wydanie zaswiadczenia ...chce go
    udupic bo kieruje sprawe do sadu pracy...PIP juz sprawdzal go i mam
    podstawy

  • 6. Data: 2005-11-15 17:33:40
    Temat: Re: Odp: Odp: Jaki czas na odpowiedz ma pracodawca?
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > mowi ze jest przepisowy i ma na odpowiedz 14 dni
    no to masz odpowiedź :)

    > chce go
    > udupic bo kieruje sprawe do sadu pracy...PIP juz sprawdzal go i mam
    > podstawy
    to zabezpiecz dowody w postaci wyciągów bankowych.
    jak będzie podane konto z którego szedł przelew to już będziesz miała, a co
    do rzeczywistej wielkości wypłat co najwyżej pracodawca będzie się musiał
    tłumaczyć dlaczego w danym czasie nie było

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 7. Data: 2005-11-16 05:45:53
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > ja potrzebuje na juz...jaki ma czas na wydanie zaswiadczenia ...chce go
    > udupic bo kieruje sprawe do sadu pracy...PIP juz sprawdzal go i mam

    No to na tym poziomie komunikacji z Twoim obecnym jak sądze pracodawca, to sie nie
    dziwie, że potrzebuje na to 14 dni. Donosisz na swojego pracodawce, i jeszcze u
    niego pracujesz? I dziwisz sie, ze nie chce Ci isc na reke?
    Własciciel/Prezes firmy tez jest człowiekiem i działa w ramach normalnych ludzkich
    relacji.

    Wojtek