PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop wychowawczy a działalność gospodarcza

  • 1. Data: 2005-11-15 13:55:58
    Temat: Urlop wychowawczy a działalność gospodarcza
    Od: "Anna" <u...@p...onet.pl>

    Planuję udać się najpierw na urlop macierzyński a potem na wychowawczy.
    Obecnie jestem zatrudniona na umowę o pracę na czas określony ( 5 lat) ale
    oprócz tego prowadzę działalność gospodarczą. W związku z powyższym z
    prowadzonej dziłąlności opłacam tylko składkę zdrowotną. Wg obowiązujących
    przepisów na urlopie wychowawczym ( jeżeli nadal będę prowadzić działalność)
    powinnam opłacać wszystkie składki ( tzw pełny ZUS). Jest to dla mnie bardzo
    problematyczne gdyż będąc na urlopie wychowawczym nie będę pracować w mojej
    firmie- tylko będzie za mnie to robić mój pracownik( czyli reasumując nie
    zarobię na składki). Nie chcę zamykać firmy i zwolnić pracowników? Czy
    istnieje jakaś możliwość żeby nie opłacać skłądek ?
    Proszę o odpowiedź Anna.