PracaGrupypl.praca.dyskusje › lewy układ /EU

  • 1. Data: 2013-03-23 17:16:22
    Temat: lewy układ /EU
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    postawili Wam kiedyś warunek, dziesz na kurs płatny 100000 pln, ale jak
    zostaniesz zwolniony to płacisz połowę tej sumy? jak się przed czymś takim
    bronić?

  • 2. Data: 2013-03-23 17:21:08
    Temat: Re: lewy układ /EU
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    a najlepsze jest to, że to kurs po angielsku, materiały zbudowane z
    angielskich dżołków i na koniec "rozwiązanie" ze znajmości poparcia europy
    dla nauki języków obcych... kur... ostro...

  • 3. Data: 2013-03-24 11:59:25
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    Ministerstwo Propagandy wrote:

    > postawili Wam kiedyś warunek, dziesz na kurs płatny 100000 pln, ale jak
    > zostaniesz zwolniony to płacisz połowę tej sumy? jak się przed czymś takim
    > bronić?

    "zostaniesz zwolniony","zostaniesz zwolniony dyscyplinarnie" czy "zwolnisz
    się sam" ?!

    Lemat
    Zanim zadasz pytanie: proszę o informację, jaka była przyczyna śmierci
    Twojego ostatniego niewolnika.

  • 4. Data: 2013-03-24 12:02:37
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

> [...]

    > angielskich dżołków i na koniec "rozwiązanie" ze znajmości poparcia europy
    > dla nauki języków obcych... kur... ostro...

    Mistrzu, twój styl pisania przypomina słynny kawał "Czy to prawda, że w
    Moskwie na Placu Czerwonym rozdają samochody?"

    Albo więc opisujesz porządnie fakty albo rozdajesz samochody...

  • 5. Data: 2013-03-24 12:43:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-24 12:02, Lemat pisze:
    > Mistrzu, twój styl pisania przypomina słynny kawał

    To nawet śmieszne nie jest.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2013-03-24 15:09:59
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    > "zostaniesz zwolniony","zostaniesz zwolniony dyscyplinarnie" czy "zwolnisz
    > się sam" ?!

    jakbym był złosliwy to bym napisał: "to chyba oczywiste, że"
    dyscyplinarnie...

    a co to za kawał, bo nie znam...

  • 7. Data: 2013-03-24 21:19:31
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    > jakbym był złosliwy to bym napisał: "to chyba oczywiste, że"
    > dyscyplinarnie...

    no to ja słyszałem o przypadku kiedy było szkolenie a warunkiem uczestnictwa
    był podpisany cyrograf, że pracownik (sam) się nie zwolni przez jakiś czas.
    Przy czym koszt takiego szkolenia był wielkości 1 pensji. Pracownik także
    był zobowiązany do pokrycia kosztów egzaminu w przypadku gdyby nie zdał.

    Myślę, że możesz poprosić pracodawcę o wykupienie ubezpieczenia zamiast
    stresować cię karami finansowymi.

    A gdyby mi pracodawca zaproponował to szkolenie za 100k z ryzykiem 50k, to
    bym mu prosto z mostu powiedział, że ryzyko jest zbyt duże.

  • 8. Data: 2013-03-24 21:57:06
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-03-23 17:16:22 +0100, "Ministerstwo Propagandy" <...@...s> said:

    > postawili Wam kiedyś warunek, dziesz na kurs płatny 100000 pln, ale jak
    > zostaniesz zwolniony to płacisz połowę tej sumy? jak się przed czymś
    > takim bronić?

    Proste: nie przyjmować takiego, wymyślonego przez idiotę, warunku.

    --
    Bydlę

  • 9. Data: 2013-03-25 12:13:32
    Od: "destrojer" <d...@...pl>

    Użytkownik "Lemat" <#@lemat.priv.pl> napisał w wiadomości

    > Mistrzu, twój styl pisania przypomina słynny kawał "Czy to prawda, że w
    > Moskwie na Placu Czerwonym rozdają samochody?"

    Przecież to identyfikator. Odkrył jak się zmienia nazwę tożsamości w
    Outlooku i myśli, że pocwaniaczy.

  • 10. Data: 2013-03-25 12:14:55
    Od: "destrojer" <d...@...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Proste: nie przyjmować takiego, wymyślonego przez idiotę, warunku.

    Idiota to zakładał ten wątek. Ktoś taki jak identyfikator przecież nie
    zostałby skierowany nawet na dwugodzinny kurs machania łopatą wart 100zł.