PracaGrupypl.praca.dyskusje › lewy układ /EU

  • 11. Data: 2013-03-25 12:51:51
    Temat: Re: lewy układ /EU
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    > Idiota to zakładał ten wątek. Ktoś taki jak identyfikator przecież nie
    > zostałby skierowany nawet na dwugodzinny kurs machania łopatą wart 100zł.

    dobrze, że ty zostałbyś skierowany, pozdrowienia dla UE palancie...

  • 12. Data: 2013-03-25 13:05:29
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    a i nie żałuj sobie, granciki już czekają

    http://e-serwis.org/referencje.php

  • 13. Data: 2013-03-25 13:20:43
    Od: "destrojer" <d...@...pl>

    Użytkownik "Ministerstwo Propagandy" <...@...s> napisał w wiadomości
    >a i nie żałuj sobie, granciki już czekają
    >
    > http://e-serwis.org/referencje.php

    Podajesz link udowadniający że jesteś: trolem, przygłupem, skończonym
    niedo*****
    Poproś wreszcie o to skierowanie do psychiatry, lekarze czekają na tak
    ciężki przypadek.

  • 14. Data: 2013-03-25 13:25:09
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    jako że mam sporo wolnego czasu, z racji tego, że nie poparłem ostatnich
    kilkaset tysięcy razy wspólnoty europejskiej, tworzę engine mojej strony...
    ot zamiast syfić w moich wątkach będziecie mogli się dopisywać bezpośrednio
    na mojej stronie... GITES?

  • 15. Data: 2013-03-25 15:20:59
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-03-25 12:14:55 +0100, "destrojer" <d...@...pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Idiota to zakładał ten wątek.

    Och, czasami można z tym poczekać.
    ;-)

    > Ktoś taki jak identyfikator przecież nie zostałby skierowany nawet na
    > dwugodzinny kurs machania łopatą wart 100zł.

    To rzecz też drugorzędna.
    Najfajniejsze jest udzielanie precyzyjnych odpowiedzi na zadane pytania.
    :-)))
    --
    Bydlę