PracaGrupypl.praca.dyskusje › kursy,szkolenia a wypowiedzenie

  • 11. Data: 2007-08-11 11:25:13
    Temat: Re: kursy,szkolenia a wypowiedzenie
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f9if25$nul$1@srv.cyf-kr.edu.pl Waldek M.
    <w...@l...localdomain> pisze:

    > Hmm..
    > Szkoda, że swoją niekompetencję próbujesz zamaskować przez rzucanie
    > oszczerstw na ludzi znacznie bardziej od Ciebie kompetentnych.
    Nie zamartwiaj się tym. To tylko twoje zdanie, naprawdę nie ma się czym
    przejmować.
    A błędy należy wytykać, szczególnie jeśli mogą komuś zaszkodzić.
    Nie musisz tego rozumieć i nie usiłuj - strata czasu. Uwierz na słowo.

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2007-08-11 13:17:45
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    O czasie 2007-08-11 13:25, taki ktos jak Jotte napisac raczyl:
    > Nie zamartwiaj się tym. To tylko twoje zdanie, naprawdę nie ma się czym
    > przejmować.

    Ależ ja się nie przejmuję :-)
    Dziwię się po prostu, że Gieniek uważa czytających grupę za debili,
    którzy bezkrytycznie przyjmą jego słowa za prawdę objawioną, niezależnie
    od tego, ile razy się już zbłaźnił.

    > A błędy należy wytykać, szczególnie jeśli mogą komuś zaszkodzić.
    > Nie musisz tego rozumieć i nie usiłuj - strata czasu. Uwierz na słowo.

    Co tu rozumieć - reakcja obronna i tyle :)

    Ja tam nie odzywam się, gdy nie wiem. Gdy nie jestem pewny - sprawdzam
    lub zaznaczam, że mi się wydaje. Dlatego trudno mi zaakceptować ludzi,
    którzy beztrosko wprowadzają w błąd innych, nie patrząc na konsekwencje,
    a potem pyskują, gdy zwraca się im uwagę. Echh... ale ja truskawki
    cukrem.

    No nic, pozdrawiam,
    Waldek

  • 13. Data: 2007-08-11 13:53:54
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f9kcpi$cln$1@srv.cyf-kr.edu.pl Waldek M.
    <w...@l...localdomain> pisze:

    Przepraszam, pobieżnie, na chybcika przeczytałem i źle cię zrozumiałem.
    Moja wina.

    --
    Jotte