PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie umowy przez pracownika

  • 1. Data: 2007-08-07 16:46:49
    Temat: wypowiedzenie umowy przez pracownika
    Od: k...@b...pl

    czy w czasie 2 tygodniowego wypowiedzenia można wykorzystać 2 dni na
    poszukiwanie nowej pracy?
    czy soboty wliczają się do urlopu?

  • 2. Data: 2007-08-07 17:01:53
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy przez pracownika
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-08-07 18:46 [k...@b...pl] napisał(a):
    > czy w czasie 2 tygodniowego wypowiedzenia można wykorzystać 2 dni na
    > poszukiwanie nowej pracy?

    Tak, jeśli wypowiedział pracodawca.

    > czy soboty wliczają się do urlopu?

    Zależy od Twojego harmonogramu pracy. Do urlopu wliczają się dni pracujące.

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ peka1972#gazeta.pl GG:2091615 //\::

  • 3. Data: 2007-08-07 17:35:41
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1186505209.057619.52120@22g2000hsm.googlegroups
    .com
    k...@b...pl <k...@b...pl> pisze:

    > czy w czasie 2 tygodniowego wypowiedzenia można wykorzystać 2 dni na
    > poszukiwanie nowej pracy?
    Te 2 dni przysługują ci jeśli to pracodawca dokonał wypowiedzenia.
    Jeśli tak to możesz je wykorzystać. Tyle, że w terminie, na który zgodzi sie
    pracodawca (oczywiście w okresie tych 2 tygodni).
    Udzielenie dni na poszukiwanie pracy odbywa sie na wniosek pracownika (nie
    zawnioskujesz - nie dostaniesz). Pracodawca nie może sprawdzić na co te dni
    były faktycznie wykorzystane (możesz pójść na basen).

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2007-08-07 19:10:29
    Od: "Tomek" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Jotte" napisał w wiadomości

    > Te 2 dni przysługują ci jeśli to pracodawca dokonał wypowiedzenia.

    To ja zadam inne pytanie, czy te dni odliczane sa od należnego urlopu?

    Dziękuje i pozdrawiam
    TOmek

  • 5. Data: 2007-08-07 19:13:40
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f9ag4s$u05$1@news.onet.pl Tomek <t...@o...pl> pisze:

    > To ja zadam inne pytanie, czy te dni odliczane sa od należnego urlopu?
    A skąd. Oczywiście, że nie.

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2007-08-07 19:20:51
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    Tomek nabazgrolił na ekranie:

    > To ja zadam inne pytanie, czy te dni odliczane sa od należnego urlopu?

    Nie, gdyż nie jest to urlop tylko _zwolnienie_ na poszukiwanie pracy, z
    zachowaniem normalnego wynagrodzenia. Poszukaj rozporządzenia w sprawie
    udzielanych zwolnień od pracy (coś w ten deseń).

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 7. Data: 2007-08-07 19:24:20
    Od: "Tomek" <t...@o...pl>

    > A skąd. Oczywiście, że nie.

    Czyli, jeżeli dostałem wypowiedzenie i zostałem wysłany na urlop to mogę
    zarządać w ramach tych 2 tygodni w których jestem urlopowany, 2 dni bez
    urlopu czyli od urlopu powinni mi odliczyć 8 a nie 10 dni? Jeżeli dobrze
    zrozumiałem.

    W jaki sposób zarządać tych dni?

    Dzięki za pomoc
    Tomek

  • 8. Data: 2007-08-07 19:31:03
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f9agur$r3$1@news.onet.pl Tomek <t...@o...pl> pisze:

> [...]
    > zarządać w ramach tych 2 tygodni w których jestem urlopowany, 2 dni bez
    > urlopu czyli od urlopu powinni mi odliczyć 8 a nie 10 dni? Jeżeli dobrze
    Tak.

    > W jaki sposób zarządać tych dni?
    Normalnie. Wniosek na piśmie.

    --
    Jotte

  • 9. Data: 2007-08-07 20:01:23
    Od: Matt Z <m...@...pl.usun.koncowke>

    Tomek pisze:
    > W jaki sposób zarządać tych dni?

    Wypełnij wniosek o urlop wypoczynkowy na 8 dni, a na 2 weź zwolnienie na
    poszukiwanie pracy.

    --
    Matt Z

  • 10. Data: 2007-08-07 20:05:58
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f9aj2j$79c$1@news.onet.pl Matt Z
    <m...@...pl.usun.koncowke> pisze:

    > Wypełnij wniosek o urlop wypoczynkowy na 8 dni, a na 2 weź zwolnienie na
    > poszukiwanie pracy.
    O urlop się wnioskuje na określone dni a nie na "ileś" dni. Pracodawca nie
    musi się na te dni zgodzić.
    Zapoznaj się z prawem zanim doradzisz.

    --
    Jotte