PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zerwanie stażu

  • 1. Data: 2007-08-07 15:33:54
    Temat: Zerwanie stażu
    Od: "Fatrix" <fatrix[{@}]poczta.neostrada.pl>

    Witam

    Obecnie jestem na stażu z UP. Od samego początku (od czerwca) miałem zamiar
    iść od października na studia dzienne, toteż przy każdej możliwej okazji
    pytałem czy nie może to być staż na 4 miesiące (do końca września), a nie na
    6 miesięcy (do końca listopda), zapewniano mnie jednak, że w wypadku zerwnia
    stażu z powodu pójścia na studia dzienne nie będę musiał zwracać żadnych
    kosztów.

    Teraz z racji tego, że do ew. zerwania już blisko chciałem się upewnić jakie
    dokumenty muszę przedłożyć, żeby przerwać staż (pytanie zadałem mailowo) i o
    zgrozo, dostałem odpowiedź, że wystarczy że napiszę oświadczenie, ale że to
    ja decyduję się na przerwanie stażu to będę musiał zwrócić koszty
    (przejazdu, badań).

    Proszę więc o wypowiedź - jak to w końcu jest. Nie chcę narazie roztaczać
    wojny w UP a chciałbym poznać prawny aspekt tej sytuacji jak i opinie tych,
    którzy przez takiecoś przechodzili.

    Pytałem z 6 razy nt temat w UP w trakcie załatwiania formalności przed
    rozpczęciem stażu, nazwisk pracowników, którzy mówili, że bez konsekwencji w
    takiej sytuacji mogę przerwać staż, nie pamiętam (pamiętam za to twarze).

    Może też być tak, że akurat mój mail trafił na osobę niekompetentną i z tąd
    takie zamieszanie.

    Proszę o wypowiedź.

    Pozdrawiam
    fatrix