PracaGrupypl.praca.dyskusje › ksiazeczka zdrowia

  • 1. Data: 2003-06-25 17:34:54
    Temat: ksiazeczka zdrowia
    Od: "irek" <i...@o...pl>

    Skonczyl mi sie wpis w kasiazeczce zdrowia . W zwiazku z tym mam pytanie
    gdzie mozna najtaniej dokonac przedluzenia wpisu w ksiazeczce , czy moze to
    zrobic lekarz pierwszego kontaktu czy musi koniecznie jakis inny.
    Dodam tylko , ze mam aktualne przeswietlenie i badanie krwi.
    Czy mozna gdzies za darmo isc po taki wpis ?
    Obecnie nie pracuje wiec na koszt pracodawcy odpada.
    Jakies inne propozycje , ewentualnie ile to kosztuje.

    pozdrowienia
    irek

  • 2. Data: 2003-06-25 18:28:14
    Temat: Re: ksiazeczka zdrowia
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    a ja mam trochę inne pytanie - kto wydaje bezrobotnemu absolwentowi
    książeczkę zdrowia? UP? czy wcześniej trzeba robić jakieś badania?

  • 3. Data: 2003-06-25 20:38:05
    Od: "apple" <j...@p...fm>

    Z tego co wiem, takiego wpisu moze bezplatnie dokonac Twoj lekarz pierwszego
    kontaktu / rodzinny.

    apple