PracaGrupypl.praca.dyskusje › VAMAT - certyfikaty czy ktos to ma?

  • 1. Data: 2003-06-25 15:37:07
    Temat: VAMAT - certyfikaty czy ktos to ma?
    Od: "S.M" <s...@w...pl>

    Znalazlem ostatnio gdzies reklame firmy VAMAT www.vamat.com/pl
    ktora oferuje certyfikaty IT. Czy ktos zdobyl cos takiego u nich
    i czy warto to zrobic bo ja pierwszy raz widze ta nazwe i nic mi ona nie
    mowi
    ale moze sie myle ;)

    s.m

  • 2. Data: 2003-06-25 17:03:55
    Temat: Re: VAMAT - certyfikaty czy ktos to ma?
    Od: "Solos" <solos[nie lubie spamu]@pro.wp.pl>

    S.M wrote:
> [...]
    > ktora oferuje certyfikaty IT. Czy ktos zdobyl cos takiego u nich
    > i czy warto to zrobic bo ja pierwszy raz widze ta nazwe i nic mi ona

    ja mam jeden, teraz sesja wiec nie moge robic dalej. postanowilem zrobic u
    nich certyfikaty z php i tworzenia stron www. pierwsze 2 robi sie w domu,
    najwyzszy w centrum egzaminacyjnym. prowadza kursy np. na politechnice
    warszawskiej. mam nadzieje ze nie wywale pieniedzy w bloto i te certyfikaty
    sie na cos przydadza :)

    --- Michał "Solos" Raczko ---
    --- GG 3115539 ---

    Wyslano przez news.atcom.net.pl
    ATCOM S.A. http://www.atcom.pl/

  • 3. Data: 2003-06-25 22:26:38
    Od: "Ulek" <u...@i...pl>

    A czy w Warszawie to jest znana firma?
    i czy te certyfikaty sa honorowane przez pracodawcow?
    bo w Poznaniu pierwsze slysze.. a moze warto sie zainteresowac?

    Pozdrawiam, Ulek.

  • 4. Data: 2003-06-26 05:42:50
    Od: "db501" <d...@t...net>

    "S.M" <s...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > ktora oferuje certyfikaty IT. Czy ktos zdobyl cos takiego u nich
    > i czy warto to zrobic bo ja pierwszy raz widze ta nazwe i nic mi ona nie

    A co to jest VAMAT? Jesli juz robic certyficaty to jakies powszechnie znane
    i wydawane bezposrednio przez producentow software/hardware a nie jakiegos
    vamat.

  • 5. Data: 2003-06-26 07:32:18
    Od: "Solos" <solos[nie lubie spamu]@pro.wp.pl>

    Ulek wrote:
    > A czy w Warszawie to jest znana firma?
    > i czy te certyfikaty sa honorowane przez pracodawcow?
    > bo w Poznaniu pierwsze slysze.. a moze warto sie zainteresowac?

    nie wiem jak bardzo jest znana i czy pracodawcy ja honoruja bo dopiero
    zaczalem przygode z tworzeniem stron www i nie szukalem jeszcze pracy w tym
    fachu :). firma dziala w usa, szwajcarii i polsce wiec chyba nie jest to
    jakas mala firemka. oby :)

  • 6. Data: 2003-06-27 07:42:56
    Od: "Łukasz Stolarski" <w...@w...pl>

    Użytkownik S.M <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bdcfc1$ppa$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
    > ktora oferuje certyfikaty IT. Czy ktos zdobyl cos takiego u nich
    > i czy warto to zrobic bo ja pierwszy raz widze ta nazwe i nic mi ona nie

    Zawsze warto spróbować, każdy kwit może się przydać.