PracaGrupypl.praca.dyskusje › kontakty biznesowe

  • 1. Data: 2003-04-25 17:18:01
    Temat: kontakty biznesowe
    Od: "wyrwizab" <w...@o...pl>

    Wczoraj pytałem grupowiczów co myślą o tak owych w świetle ustawy z
    świadczeniu usług drogą elektroniczną.

    Wg. grupowiczów wysłanie jakiejkolwiek oferty współpracy do firmy to spam i
    należy się ogłaszać przez TV, Portale itp.

    A co jeśli moja zajmuje się np. biotechnologią (tylko przykład - ale oddaje
    problem) i w polu jej zainteresowania jest np. 10 firm w Polsce - czy nie
    wolno napisać maila. Za ewentualne literówki z góry przepraszam. Interesuje
    mnie merytoryczna dyskusja.

    pozdrawiam
    Wyrwiząbek

  • 2. Data: 2003-04-25 17:28:40
    Temat: Re: kontakty biznesowe
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    W odpowiedzi:

    Pozdrawiam!
    Maciek
    ---
    http://www.infobroker.tk/ - niezalezny broker informacji
    Nie trac czasu na samodzielne szukanie danych!
    Dostarczam informacje dla Ciebie lub Twojej firmy.
    ---

  • 3. Data: 2003-04-25 18:14:56
    Od: "Stayline Polska" <c...@s...pl>

    Mam ten sam problem ale oglednie grupowicze mają rację Zakazane prawem i
    już. I nic sie nie da z tym zrobić. Oczywiscie korespondencja spamowa do
    firm przychodziła i będzie przychodzić
    Artur

  • 4. Data: 2003-04-25 18:20:38
    Od: "Stayline Polska" <c...@s...pl>

    polecam wczorajszy news.mordplik.pl czy coś takiego rzeczowo i konkretnie

  • 5. Data: 2003-04-25 18:35:30
    Od: "Stayline Polska" <c...@s...pl>

    Jeszcze jeden wątek dot. spamu
    Czy oferta pracy przesłana do firmy aby nie jest SPAMEM?
    Pod dyskusję
    Artur

  • 6. Data: 2003-04-25 18:51:35
    Od: "gruby" <p...@p...onet.pl>

    > Jeszcze jeden wątek dot. spamu
    > Czy oferta pracy przesłana do firmy aby nie jest SPAMEM?
    > Pod dyskusję

    tnij cytaty i odpowiadaj pod postem

  • 7. Data: 2003-04-25 19:05:24
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>

> [...]
    > Mam ten sam problem ale oglednie grupowicze mają rację Zakazane prawem i
    > już. I nic sie nie da z tym zrobić. Oczywiscie korespondencja spamowa do

    mhm, ale chyba jednak wolalam jak przychodzily maile. Teraz rozsylaja
    reklamy faxem ;(

    Asiek

  • 8. Data: 2003-04-25 20:09:11
    Od: "veni VIDI vici" <s...@o...pl>

    Wcale nie trzeba być spamerem aby rozsyłać maile z ofertą. Podstawa to
    umiejętny marketing a ścislej pozyskiwanie adresów osób z grupy docelowej
    dla Twojego produktu/usługi, które wyrażą zgodę na otrzymywanie emaili od
    Ciebie.
    Internet daje tutaj ogromne pole do działania i to po minimalnych kosztach.
    (SKY IS THE LIMIT :)

    Sam wysyłam sporo maili (z nowościami w ofercie) do osób z mojej bazy i
    jeszcze ani razu nikt nie zarzucił mi SPAMu ani nie odesłał rezygnacji.

    Jaką branże reprezentujesz?

    PZDR
    Quba
    www.superszkolenia.pl

  • 9. Data: 2003-04-25 23:01:26
    Od: "Rygel" <r...@g...pl>

    On Fri, 25 Apr 2003 20:35:30 +0200, Stayline Polska wrote:

    > Jeszcze jeden wątek dot. spamu
    > Czy oferta pracy przesłana do firmy aby nie jest SPAMEM?
    > Pod dyskusję

    Jezeli zawod wymaga uprawnien (typu lekarz, architekt)
    to tak, w przeciwnym wypadku nie jest - byla dyskusja na ten
    temat ma mordpliku.

    Rygel

  • 10. Data: 2003-04-26 06:04:53
    Od: "Stayline Polska" <c...@s...pl>

    Ja też nie spotkałem się jeszcze z zarzutem spamu chociaż konta osobiste
    (prywatne) traktuję jak "świętość". Co innego firmowe. Tylko że z faktu że
    nikt nie miał zastrzeżeń do oferty (spamu) nie wynika że faktycznie nie była
    on wykroczeniem
    Sektor
    Pośrednictwo pracy
    www.stayline.pl