PracaGrupypl.praca.dyskusje › kontakty biznesowe

  • 11. Data: 2003-04-26 20:51:09
    Temat: Re: kontakty biznesowe
    Od: w...@g...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) wyrwizab napisal(a) Fri, 25 Apr 2003 19:18:01 +0200:
    >Wg. grupowiczów wysłanie jakiejkolwiek oferty współpracy do firmy to spam i
    >należy się ogłaszać przez TV, Portale itp.

    Nie zawsze. Jesli np. firma oglasza sie, ze szuka
    pracownikow i dopuszcza kontakt emailowy (najwygodniejszy
    zreszta), to nie jest to SPAM.
    Nie kazda oferta biznesowa musi byc SPAMEM. Aby dany email
    byl SPAMEM musza byc spelnione pewne warunki.

    >A co jeśli moja zajmuje się np. biotechnologią (tylko przykład - ale oddaje
    >problem) i w polu jej zainteresowania jest np. 10 firm w Polsce - czy nie
    >wolno napisać maila. Za ewentualne literówki z góry przepraszam. Interesuje
    >mnie merytoryczna dyskusja.

    W swietle definicji SPAMU, jesli firmy te nie oglaszaly
    sie, ze szukaja pracownikow - to wyslanie do nich maila
    jest SPAMEM. Natomiast tak na zdrowy rozum: jesli wyslesz
    im krotkiego maila z linkiem do swojego CV, to zaden
    normalny facet nie powienien sie z tego powodu podniecac.
    Tym niemniej bedzie to SPAM.
    Natomiast oczywiscie chore jest wysylanie swoich zyciorysow
    pisanych w jakims tam durnym Wordzie osobom, firmom ktore
    nie zglaszaly takiego zainteresowania.

    Natomiast rada na przyszlosc.
    Dobrze jest zbudowac sobie baze osob, firm do ktorych wyslanie
    dowolnej oferty nie jest SPAMEM. Potrzeba na to czasu, ale
    warto.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 12. Data: 2003-04-26 20:53:17
    Od: w...@g...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) Stayline Polska napisal(a) Fri, 25 Apr 2003 20:14:56 +0200:
    >Mam ten sam problem ale oglednie grupowicze mają rację Zakazane prawem i
    >już. I nic sie nie da z tym zrobić. Oczywiscie korespondencja spamowa do
    >firm przychodziła i będzie przychodzić

    Da sie zrobic.
    Tylko trzeba troche czasu, troche pracy, troche swojego
    wysilku by zbodowac baze adresatow niespamowych. Nie dotyczy
    to moze ofert typu "szukam pracy". Bardziej ofert typu
    "szukam klientow, wspolpracownikow".

    WOJSAL (Wojciech Sałata)