PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak wyedytować pdf-POMÓŻCIE!!!

  • 1. Data: 2003-04-25 16:18:25
    Temat: jak wyedytować pdf-POMÓŻCIE!!!
    Od: "zagubiony" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam wszystkich którzy tu zajrzeli
    Mam problem dawno temu stworzyłem dokumenty do ubiegania się o pracę w pliku
    pdf i wszystko by było dobrze, ale padł mi dysk na którym miałem Acrobata w
    pełnej wersji z edycją plików.
    Dziś darmowe są dostępne tylko Readery.
    Mam pytanie:
    jaki program darmowy pozwoli mi na edycję pliku z rozszerzeniem pdf.
    Będę wdzięczny za każde wskazówki.

  • 2. Data: 2003-04-25 16:34:26
    Temat: Re: jak wyedytować pdf-POMÓŻCIE!!!
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Adam" <a...@d...pl> wrote in message news:b8bnrn$d2b$1@wulkan.npnet.org...
    > zobacz tutaj http://www.inteligo.pl/pomoc/download.html

    ????????

    A niby co tam jest?
    Jemu chodzi o edycję, a nie o viewer.

  • 3. Data: 2003-04-25 16:38:56
    Od: "Adam" <a...@d...pl>

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 4. Data: 2003-04-25 17:01:57
    Od: <j...@o...pl>

    zagubiony <m...@n...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > Dziś darmowe są dostępne tylko Readery.
    > Mam pytanie:
    > jaki program darmowy pozwoli mi na edycję pliku z rozszerzeniem pdf.

    Mozliwosci jest wiele ...
    http://big.faceless.org/products/pdf/index.jsp

  • 5. Data: 2003-04-25 18:28:09
    Od: Daniel <d...@k...pl>

    In article <vTeqa.6904$145.829353@news20.bellglobal.com>, db501
    @torfree.net says...
    > mozna pobrac writer z kazaa
    >
    > "zagubiony" <m...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > pliku

    > http://www.gazeta.pl/usenet/

    dowolna wersja Corel lub Photoshopa

    D.P.

  • 6. Data: 2003-04-25 18:36:14
    Od: "Przemek" <h...@g...pl>

    Jesli masz internet to nie widze problemu:

    - Kazaa
    - iMesh
    - eMule
    - Direct Connect