PracaGrupypl.praca.dyskusje › Mam pytanko ?????

  • 1. Data: 2003-04-25 18:27:08
    Temat: Mam pytanko ?????
    Od: Daniel <d...@k...pl>

    Witam,

    Czy ktoś z Was może mi powiedzieć coś o chałupnictwie i czy posiadacie
    jakieś firmy godne zaufania (dające istotnie zarobić jakieś
    pieniądze)???

    Daniel

  • 2. Data: 2003-04-25 18:35:34
    Temat: Re: Mam pytanko ?????
    Od: "Szatan" <m...@w...pl>

    To jest jedna wielka bzdura nie daj sie wrobic w wysylanie jakiejkolwiek
    kwoty
    pienieznej za tzw. materialy wstepne. To jest sciema, grosik do grosika i
    tak robia kase na ludziach.
    Sprawdzilem tego mnoostwo i zadna firma nigdy nie odpowiedziala ale kase
    zwineli.

    AG

  • 3. Data: 2003-04-26 20:36:36
    Temat: to wszystko kłamstwa
    Od: "tomasz sroka" <t...@h...com>

    wszystkie te chałupnicze roboty to oszystwa nie daj się nabrać a już na
    pewno nie płać im *nić*