PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w soboty a dzien wolny

  • 1. Data: 2003-04-25 14:51:33
    Temat: Praca w soboty a dzien wolny
    Od: "P___" <p...@s...co.pl>

    Witam
    Moja firma wprowadza prace w sobote (praca tyko przez 4 h w sobote).
    Chcialbym wiedziec czy za cztery godziny pracy w sobote nalezy mi sie dzien
    wolny? Podobno ma byc to system zmianowy (sam nie wiem na czym to ma sie
    opierac). Moje pytanie brzmi czy musze miec zachowany czterdziesto godzinny
    tydzien pracy czy tez piecio dniowy (np. wtorek sobota) czy tez ma to ze
    soba wsolgrac oraz jak wspomnialem wczesniej czy za 4 godzinna prace w
    sobote nalezy sie dzien wolny. Dzwonilem do PIP-y i tam mi powidzieli ze
    jdno z drugim nie ma nic wspolnego. Prosze nie odsylajcie mnie do kodeksu
    pracy bo czytalem go juz ze trzy razy i nie moge tam nic zrozumiec.
    Dzieki za pomoc