PracaGrupypl.praca.dyskusjekontakty biznesowe › Re: kontakty biznesowe
    From: "veni VIDI vici" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: kontakty biznesowe
    Date: Fri, 25 Apr 2003 22:09:11 +0200

    Wcale nie trzeba być spamerem aby rozsyłać maile z ofertą. Podstawa to
    umiejętny marketing a ścislej pozyskiwanie adresów osób z grupy docelowej
    dla Twojego produktu/usługi, które wyrażą zgodę na otrzymywanie emaili od
    Ciebie.
    Internet daje tutaj ogromne pole do działania i to po minimalnych kosztach.
    (SKY IS THE LIMIT :)

    Sam wysyłam sporo maili (z nowościami w ofercie) do osób z mojej bazy i
    jeszcze ani razu nikt nie zarzucił mi SPAMu ani nie odesłał rezygnacji.

    Jaką branże reprezentujesz?

    PZDR
    Quba
    www.superszkolenia.pl