PracaGrupypl.praca.dyskusje › kierowca osobisty....

  • 1. Data: 2002-11-11 03:14:54
    Temat: kierowca osobisty....
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Witam
    Jak już pewnie co niektórzy wiedza jestem informatykiem, lub ja określa moja
    Pani infomaniakiem ale cóż widziało co brało i teraz tylko do siebie może
    mieć pretensje. Poza tym nie o tym ten post.
    Post będzie o tym, iż kiedyś pracowałem jako kierowca osobisty i niedawno
    doszedłem do wniosku, iż ta praca była tą ktora mi sie najbardziej podobała
    i tak sobie pomyślałem, że można by było wrócić do starego zawodu.
    Żeby nie było mam zawodowe, przeszło 1000 km za kółkiem najróżniejszymi
    pojazdami (zarówno tymi cywilnymi, jak i uprzywilejowanymi). Teraz pytanie:
    Ile dziś zarabia kierowca osobisty? Kiedy ja pracowałem to było to trochę
    ponad podwojoną średnią krajową (a przynajmiej tyle mi płacono).

    -=/\V\\aGu/\\rD=- ^ ^
    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    e-mail: m...@o...pl gg: 384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!

  • 2. Data: 2002-11-11 03:26:41
    Temat: Re: kierowca osobisty.... - autokorekta
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > (...)przeszło 1000 km ...
    pomyłka, miało być przeszło 100000 km bo w końcu moim prywatnym wykręciłem
    60000. (Cóż późna pora).

  • 3. Data: 2002-11-11 09:22:52
    Temat: Re: kierowca osobisty....
    Od: "Leszek.Pawlisz" <l...@p...pl>

    Teraz mamy kryzys szczegolnie w tak zwanych zawodach luksusowych.
    Oczywiscie luksusowych nie dla kierowcy, ale dla jego pasazera.
    Malo kto moze teraz sobie pozwolic na kierowce osobistego,
    ale proponuje zapytac na grupach, na ktorych prawdopodobnie bywaja
    ludzie pracujacy w duzych firmach i urzedach panstwowych, np.:
    - TP S.A. (wiem, ze tam kazdy prezes, a jest ich chyba z 8miu ma kierowce
    i ekstra limuzyne bez zadnego limitu, oczywiscie kierowca ma nilimitowany
    czas pracy i to jest naprawde ciezka praca),
    - wszelkie ministerstwa
    - duze zaklady energetyczne, cieplownicze.
    Poza tym w prywatnym firmach top management (ale naprawde TOP)
    mimo wszystko ma swoich kierowcow. Siedziby polskich oddzialow
    zagranicznych koncernow itd.

    Pewnie niewiele Ci pomoglem, ale tyle mi przychodzi do glowy.

    --
    pozdrowienia
    Leszek Pawlisz, Krakow

  • 4. Data: 2002-11-11 12:39:38
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Leszek.Pawlisz" <l...@p...pl> wrote in news:aqnspa$6v4$1
    @news.tpi.pl:

    /ciach.../

    > ale proponuje zapytac na grupach, na ktorych prawdopodobnie bywaja
    > ludzie pracujacy w duzych firmach i urzedach panstwowych, np.:
    > - TP S.A.

    A ja proponuje zapytac w Sodex'ho Polska - swojego czasu swiadczyli oni outsourcing
    takich
    kierowcow dla roznych firm.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 5. Data: 2002-11-11 13:25:17
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > A ja proponuje zapytac w Sodex'ho Polska - swojego czasu swiadczyli oni
    outsourcing takich
    > kierowcow dla roznych firm.

    Cholera nawret jakbym byl prezese, to tego kierowce bym sam wozil - zeby sie
    przejechac ekstra bryczka na kogucie ;)

  • 6. Data: 2002-11-12 13:16:07
    Od: "Dawid" <j...@w...pl>

    Może zarobić 780zł