PracaGrupypl.praca.dyskusjekierowca osobisty.... › Re: kierowca osobisty....
    From: "Leszek.Pawlisz" <l...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: kierowca osobisty....
    Date: Mon, 11 Nov 2002 10:22:52 +0100

    Teraz mamy kryzys szczegolnie w tak zwanych zawodach luksusowych.
    Oczywiscie luksusowych nie dla kierowcy, ale dla jego pasazera.
    Malo kto moze teraz sobie pozwolic na kierowce osobistego,
    ale proponuje zapytac na grupach, na ktorych prawdopodobnie bywaja
    ludzie pracujacy w duzych firmach i urzedach panstwowych, np.:
    - TP S.A. (wiem, ze tam kazdy prezes, a jest ich chyba z 8miu ma kierowce
    i ekstra limuzyne bez zadnego limitu, oczywiscie kierowca ma nilimitowany
    czas pracy i to jest naprawde ciezka praca),
    - wszelkie ministerstwa
    - duze zaklady energetyczne, cieplownicze.
    Poza tym w prywatnym firmach top management (ale naprawde TOP)
    mimo wszystko ma swoich kierowcow. Siedziby polskich oddzialow
    zagranicznych koncernow itd.

    Pewnie niewiele Ci pomoglem, ale tyle mi przychodzi do glowy.

    --
    pozdrowienia
    Leszek Pawlisz, Krakow