PracaGrupypl.praca.dyskusje › każą mi uczyć współpracowników javy

  • 1. Data: 2002-07-19 06:12:14
    Temat: każą mi uczyć współpracowników javy
    Od: "Marek Wojcik" <m...@a...net>

    W firmie w której pracują każą mi uczyć pracowników javy.
    No i co tu robić?

    Marek

  • 2. Data: 2002-07-19 06:30:08
    Temat: Re: każą mi uczyć współpracowników javy
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <ah8aq1$7fa$1@news.tpi.pl> Marek Wojcik napisał(a):
    > W firmie w której pracują każą mi uczyć pracowników javy.
    > No i co tu robić?

    Uczyć albo się zwolnić. :P
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 3. Data: 2002-07-19 06:30:35
    Od: "Robcik" <l...@w...edu.pl>

    > W firmie w której pracują każą mi uczyć pracowników javy.
    > No i co tu robić?

    Daj im może turontiale

  • 4. Data: 2002-07-19 07:11:01
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl>

    > W firmie w której pracują każą mi uczyć pracowników javy.
    > No i co tu robić?

    Nie rób tego! Jak zadają pytania to zmieniaj temat. A jeżli już odpowiadasz
    to bełkocz tak żeby nic nie zrozumieli. No i oczywiście odsyłaj do manuala.

    wm

  • 5. Data: 2002-07-19 07:29:42
    Od: "Astucci" <A...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Wojcik" <m...@a...net> napisał w wiadomości
    > W firmie w której pracują każą mi uczyć pracowników javy.
    > No i co tu robić?
    >
    > Marek

    Wszystko pięknie...
    tylko może byś podał jakąś większą ilość danych ??

    Bo wszystkie posty są ok... tylko co jeśli Pan Marek jest nauczycielem :)

    Pozdrawiam
    Astucci

  • 6. Data: 2002-07-19 09:52:13
    Od: "Marek Wojcik" <m...@a...net>

    Oczywiście że nie jestem nauczycielem.
    Ale gdybym nauczył wszystkich javy to firma miałaby 8 nowych programistów.
    Więc może nie byłbym już wtedy tak potrzebny ale i tak dotanę po głowie
    jeżeli odmówię.
    Koło się zamyka.

    MarekW

  • 7. Data: 2002-07-19 10:05:48
    Od: r...@s...iig.pl

    On Fri, 19 Jul 2002 11:52:13 +0200, Marek Wojcik wrote:

    > Oczywi?cie ?e nie jestem nauczycielem. Ale gdybym nauczy? wszystkich
    > javy to firma mia?aby 8 nowych programistów. Wi?c mo?e nie by?bym ju?
    > wtedy tak potrzebny ale i tak dotan? po g?owie je?eli odmówi?. Ko?o si?
    > zamyka.
    >
    > MarekW

    Ja bym nie dramtyzowal, przeciez kaza ci ich UCZYC a nie NAUCZYC ;)))
    Uczenie to czasem proces bardzo dlugotrwaly...

    Gsl

  • 8. Data: 2002-07-19 10:27:53
    Od: "Rafal Neumann" <n...@W...go2.pl>

> [...]
    > Więc może nie byłbym już wtedy tak potrzebny ale i tak dotanę po głowie

    Proponuje zaczerpnac metodyke i slownictwo z ksiazek Jana Bieleckiego :)

    Rafal Neumann

  • 9. Data: 2002-07-19 10:47:42
    Od: "Rafal" <r...@o...pl>

    > Proponuje zaczerpnac metodyke i slownictwo z ksiazek Jana Bieleckiego :)
    >
    > Rafal Neumann

    Zgadzam sie z kolegą taki dwumlask myszy moze niezle namieszac w glowie.
    A ja proponuje uczyc aż do momentu znalezienia nowej pracy :-).

    pozd
    Rafal

  • 10. Data: 2002-07-19 12:52:18
    Od: "Krzysiek" <K...@D...prv.pl>

    Użytkownik "Rafal" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    nie były takie złe !!!

    Pamiętam swoje pierwsze przygody z Turbo Pascalem J. Bieleckiego (początek
    lat 90-tych)..... Pod każdą funkcją i procedurką fajny przykład, oczywiście
    z wyświetleniem "Hellow World, J.B." itp :)))

    pozdr

    Krzysiek