PracaGrupypl.praca.dyskusje › jakie są zarobki informatyków - programistów w Łodzi

  • 31. Data: 2006-06-16 08:57:41
    Temat: Re: jakie są zarobki informatyków - programistów w Łodzi
    Od: "Marcin" <m...@o...pl>

    > Z wiekszych firm zajmujacych sie tworzeniem oprogramowania i majacych
    > siedziby/oddzialy w Lodzi znam badz slyszalem o: Accenture Services, AMG.net
    > , Comarch, Ericpol Telecom - czyli wystarczy w zupelnosci jedna reka aby je
    > policzyc :)
    > Przynajmniej czesc z nich oferuje takie stawki o jakich napisalem. Do tego
    > moga dochodzic benefity typu prywatna opieka medyczna.

    Jeżeli chodzi o AMG.net to słyszałem ze potrafia zatrudniać studentów na
    praktyki (oczywiscie nic im za to nie płacąc), jest to jakiś sposób na
    oszczędność. Więc nie wiem czy można tą firmę zaliczyć do grupy "dobrze
    płatnych". Chociaż może sie mylę.

  • 32. Data: 2006-06-17 12:20:46
    Od: "ktos" <s...@g...pl>

    nie na temat: 'Bóg'powinno sie pisac z duzej litery
    :)

  • 33. Data: 2006-06-19 07:06:08
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu maro porozsypywal nastepujace haczki:
    > No to w takim razie, skoro i tak zaczelismy druga reke :) i pojawily się już
    > firmy dla których informatyka nie jest podstawowym profilem dzialanosci to
    > dodalbym jeszcze mBank - z tego co wiem to w Lodzi wlasnie zajmuja się
    > strona informatyczna tego przedsiewziecia.
    Ale z moich informacji wynika ze zarobki w informatycznej czesci
    mbank/bre (Ceri) sa nizsze niz wyzsze, blizsze poziomowi Comarchu w
    Krakowie niz wymienionym przeze mnie firmom.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 34. Data: 2006-06-19 07:09:14
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Marcin porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > praktyki (oczywiscie nic im za to nie płacąc), jest to jakiś sposób na
    > oszczędność. Więc nie wiem czy można tą firmę zaliczyć do grupy "dobrze
    Wiele firm zatrudnia studentow na darmowe praktyki, podczas gdy
    pracownicy na etacie zarabiaja rozsadne pieniadze. Aczkolwiek co do amg
    mam mieszane uczucia. Z kilku zrodel mam pozytywne opinie. Ale tez jak
    kiedys szukalem pracy, to w kilku firmach pierwsze pytanie bylo 'czy
    pracowal pan w amg? bo jesli tak, to dziekujemy'. Aczkolwiek to bylo
    jakies 4-5 lat temu a firmy ktore odwiedzalem to firmy zajmujace sie
    tworzeniem stron internetowych.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 35. Data: 2006-06-20 08:16:18
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ktos" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > nie na temat: 'Bóg'powinno sie pisac z duzej litery
    Tylko jesli mowa o bogu chrzescijan, bo to jego nazwa wlasna. Mowiac np. o
    Swiatowidzie mozesz smialo napisac bog mala;) A poniewaz nie wiemy, o jakim
    bogu kolega mowi (moze jest wyznawca vodo;) wiec smialo mozna zalozyc, ze
    napisal poprawnie;)