PracaGrupypl.praca.dyskusje › jaka stawka za godz. dla informatyka w UMiG

  • 1. Data: 2003-02-18 11:47:19
    Temat: jaka stawka za godz. dla informatyka w UMiG
    Od: "Tek" <w...@p...fm>

    Witam,

    Jak mam wycenic stawke za godzine?
    Praca w Urzedzie Miasta i Gminy (niewielka miejscowosc) jako informatyk.

    moja zadania to:
    1) konserwacja sprzętu komputerowego,
    2) ochrona antywirusowa,
    3) archiwizowanie danych,
    4) aktualizacja oprogramowania, odnawianie certyfikatow itp.
    5) stworzenie i prowadzenie strony www dla UMiG.
    6) wszelka pomoc techniczna zwiazana z obslugą komputerów.
    czyli czlowiek od wszytkiego co zwiazane z komputerami, internetem itp.

    Mam pracowac na umowe-zlecenie i powiedziano mi, zebym zaproponowal swoja
    stawke za godzine.

    Napiszcie co o tym uwazacie, tylko prosze nie pisac zebym zazyczył sobie
    jakiejs astronomicznej kwoty ;-)
    Jak to przedstawia sie w innyh urzedach tego typu.

    Pozdrawiam,
    Tek

  • 2. Data: 2003-02-18 14:42:14
    Temat: Re: jaka stawka za godz. dla informatyka w UMiG
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    > jakiejs astronomicznej kwoty ;-)
    > Jak to przedstawia sie w innyh urzedach tego typu.

    Podziel, to co byś chciał dostać przez 160 godzin, np. 1000zł/160g =
    6,25zł/g

    Tomek

  • 3. Data: 2003-02-18 15:01:10
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Tomek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Podziel, to co byś chciał dostać przez 160 godzin, np. 1000zł/160g =
    > 6,25zł/g

    bez przesady Panowie. Za darmo moze jeszcze robic.
    sadze ze jak na zlecenia dorywcze - dla osoby prywatnej to 20-30zl bedzie
    ok.
    firmy kasuja po mininum 50zl netto.

  • 4. Data: 2003-02-18 15:03:17
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > bez przesady Panowie. Za darmo moze jeszcze robic.
    > sadze ze jak na zlecenia dorywcze - dla osoby prywatnej to 20-30zl bedzie
    > ok.
    > firmy kasuja po mininum 50zl netto.

    To był przykład. Jeżeli będzie pracował 2 g dziennie to wiadomo, że nie
    weźmie 13 zł. Jeżeli będzie to 8g to chyba nikt nie zapłaci 240 zł za dzień
    pracy ???

    Tomek

  • 5. Data: 2003-02-18 17:57:02
    Od: "Konik" <k...@b...pl>

    "Tek" <w...@p...fm> wrote:
> [...]
    > jakiejs astronomicznej kwoty ;-)
    > Jak to przedstawia sie w innyh urzedach tego typu.

    Jako student pracowalem w starostwie powiatowym w niewielkiej miejscowosci,
    ok. 800-1000zl brutto miesiecznie. Podobne zadania, praca kilka godzin w
    tygodniu - tak jak sobie w sumie ustawisz, bo od Ciebie zalezy czy bedziesz
    sleczec tam calymi dniami. Do tego bylem pod telefonem i zjawialem sie
    najpozniej na drugi dzien w razie jakiejs awarii (malo ich bylo :) )
    Dobrze jest zaprzyjaznic sie z milymi paniami i od czasu do czasu spelnic
    ich jakas komputerowa zachcianke ;-)

    --
    Bartosz Konefał
    k...@b...pl

  • 6. Data: 2003-02-19 07:23:49
    Temat: Odp: jaka stawka za godz. dla informatyka w UMiG
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik Konik <k...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b2ts33$djv$...@n...news.tpi.pl...

    > Dobrze jest zaprzyjaznic sie z milymi paniami i od czasu do czasu spelnic
    > ich jakas komputerowa zachcianke ;-)

    Np. przeczyścić myszkę

  • 7. Data: 2003-02-19 09:56:53
    Od: "Tek" <w...@p...fm>

    > Podziel, to co byś chciał dostać przez 160 godzin, np. 1000zł/160g =
    > 6,25zł/g

    Oczywiscie za taka stawke to nie podjal bym sie tej pracy :-) tym bardziej,
    ze bywa czasami tak, ze Panie dzwonia do mnie klika razy dziennie.
    Mysle o stawce 25-30 zł i myślę, że to rozsądna cena.